جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 آذر 1394     
ورود 2 خط فرا منطقه ای شبانه در ناوگان اتوبوسرانی تهران

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود 200 دستگاه اتوبوس دو کابین در مهرماه سال جاری به ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: در شرایط کنونی اعتبارات مورد نیاز جهت خرید اتوبوس های استاندارد برای نوسازی ناوگان اتوبوس رانی تنها از طریق شهرداری تامین می گردد و هیچ گونه حمایتی از سوی سایر نهادها انجام نگرفته است امید است در این راستا دولت نیز به تعهدات خود عمل کند.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: برای اینکه فرایند نوسازی روند رو به رشدی را طی نماید می بایست همه سازمان های دست اندر کار که در جهت کاهش الودگی هوا، ساماندهی ترافیک شهری، و ایجاد امنیت در حمل و نقل درون شهری فعالیت می کنند به تعهدات خود عمل نمایند و اتوبوس های استاندارد به ناوگان اتوبوس رانی وارد کنند تا بتوانیم عملیات نوسازی را پیش ببریم.

وی در خصوص راه اندازی خطوط شبانه در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران افزود: در حال حاضر 2 خط شبانه فرا منطقه ای  در ناوگان اتوبوسرانی طراحی شده که مسیر آن که از فرودگاه مهرآباد به میدان آزادی و از پایانه خاوران به میدان فردوسی ، است .

وی از ایجاد 5 خط فرا منطقه خبر داد و گفت: هم اکنون این خط ها در حال کارشناسی می باشد و در صورت تعیین آن  اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در ادامه اظهار داشت: همچنین این خطوط جدا کننده فیزیکی ندارند و به صورت خطوط ممتد ترسیمی مشخص شده اند همچنین محدودیت هایی که در خطوط بی آرتی است در این خطوط وجود نخواهد داشت.

سنندجی از 6 هزار و500 دستگاه اتوبوس در تهران  خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون از این تعداد 3 هزار و 500 دستگاه از آن عمر آن ها بالای 8 سال است و برابر مصوبات ابلاغیه فرسوده می باشند.

وی با اشاره به نوسازی مینی بوس ها تصریح کرد: در حال حاضر هزار و 100 دستگاه مینی بوس در ناوگان مینی بوسرانی تهران وجود دارد که تنها در سال 91 تعداد 112 دستگاه از آن نوسازی شده و بعد از آن تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به تابلوهای اطلاع رسانی در ایستگاه ها گفت: تابلوهای اطلاع رسانی در سطح ایستگاه ها مشکلاتی را در خصوص اطلاع رسانی به شهروندان ایجاد کرده بود در این راستا نصب تابلوهای جدید در دستور کار قرار گرفت و از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 4 هزار ایستگاه اتوبوس در تهران به این تابلوها مجهز شده اند.

سنندجی در ادامه اظهار داشت: با نصب این تابلوها شهروندان می توانند دسترسی راحتی به خطوط بی آرتی داشته باشند همچنین می توانند از تردد اتوبوس ها به ایستگاه و مبداء و مقصد آن اطلاع یابند با وجود این تابلوها شهروندان به نزدیکترین خطوط بی آرتی منطقه ای و فرا منطقه راهنمایی خواهند شد.

وی با اشاره به اطلاع از زمان رسیدن از اتوبوس به ایستگاه گفت: تمامی ایستگاه های اتوبوس دارای کد می باشند افراد می توانند کد ایستگاه مورد نظر را به شماره 2000111 پیامک کنند و بلافاصله از زمان ورود اتوبوس به استگاه مطلع شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: