جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 آذر 1394     
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی:
عملکرد شهرداری نشانه مدیریت کارآمد در این نهاد است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از112 بهارستانی نامه تقدیر از شهردارتهران در ارایه خدمات به زائران پیاده روی کربلا را امضا کرده اند، گفت: نامه تقدیر از شهردار تهران ، معاونان ، مدیران و تمامی دست اندرکاران شهرداری تهران که در ایام اربعین حسینی به شهروندان خدمات ارایه دادند فردا به هیات رییسه مجلس تقدیم می شود تا از مجموعه شهرداری تهران در صحن علنی مجلس قدردانی شود.

نوری با اشاره به اینکه از نزدیک شاهد ارایه خدمات مردمی به شهرداری تهران در مرز چذابه بوده است، تصریح کرد: شهرداری تهران و تمامی عوامل مدیریت شهری پایتخت تلاش کردند با روحیه جهادی مراسم پیاده روی اربعین حسینی هر چه باشکوه تر برگزار شود.

نماینده مردم شوش و خوزستان با بیان اینکه خدمات ارایه شده از سوی شهرداری تهران جنبه فراملی داشته است، افزود: راهپیمایی مردم ایران به سمت کربلا به منظور عزاداری و زیارت حرم حسینی علیه السلام در سال های اخیر به فرهنگی ملی بدل شده که نیاز به سازوکاری مدیریتی دارد. عملکرد شهرداری نشان داد که توان مدیریتی چنین مراسم فرهنگی محیاست.

وی اجرای برنامه های فرهنگی در حین برگزاری سالانه مراسم پیاده روی اربعین حسینی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مجلس در نظر دارد برای شهرداری تهران و سایر نهادهایی که در برگزاری این مراسم دخیل هستند ردیف بودجه ای مستقل در نظر بگیرد تا خدمات با سازوکار هرچه بهتر به شهروندان ارایه شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی به فرهنگی ملی و فراملی تبدیل شده که نیاز به مدیریت جهادی دارد، اظهارکرد: عملکرد شهرداری تهران در سال های اخیر نشان داده که از یک سو عزم جدی در اجرای برنامه های فرهنگی دارد و از سوی دیگر پتانسیل و زیرساخت مدیریت کارآمد را دارد. از همین رو مجلس درنظر دارد به منظور تداوم بخشیدن به برگزاری مراسم اربعین حسینی گام های اثرگذاری در زمینه حمایت از شهرداری تهران بردارد . 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: