جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 آذر 1394     
روايت روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك تهران از نخستين برف تهران در سال 94
ترافيك نيمه سنگين اما در حال حركت در روز برفي تهران

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،تهران در شانزدهمين روز آذر شاهد نخستين بارش برف پاييزه بود و به نوعي به استقبال زمستان رفت. بارش برف در تهران ضمن خوشحالي شهروندان باعث تعطيلي مدارس ابتدايي منطقه يك و علاوه بر اين موجب استفاده بيشتر از خودروهاي شخصي و كُندي تردد در معابر شهر تهران به ويژه معابر پهنه هاي شمالي و غربي تهران شد.

با عنايت به اطلاع قبلي برودت هوا و احتمال بارش برف، مجموعه شهرداري تهران از جمله دست اندركاران حوزه هاي خدمات شهري و حمل و نقل و ترافيك در اين ارتباط آمادگي كامل داشتند گفت: با توجه به بارش هاي پراكنده ديروز و ديشب تهران در نقاط مختلف شهر همكاران خدماتي و ترافيكي شهرداري تهران از ساعات پاياني شب گذشته در آماده باش بودند تا نسبت به آماده سازي شهر و معابر شهري براي حضور و تردد شهروندان اقدام نمايند.

شهرام جباري زادگان با اشاره به اين كه بارش برف از ساعت 4 و 15 دقيقه بامداد تشديد شد و به مدت دو تا سه ساعت به شدت ادامه داشت، اظهار كرد: هم زمان با اين بارش نيروهاي خدمات شهري با استفاده از مواد ويژه اي كه از  قبل تدارك ديده شده بود و نيز در مواردي شن پاشي در معابر شهري، تمام تلاش خود را به كار گرفتند تا شريان هاي اصلي و فرعي شهر براي حركت انبوه خودروها در روز برفي تهران آماده باشد.

وي با بيان اين كه علاوه بر نيروهاي خدمات شهري و حمل و نقلي، مأموران پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ نيز دوشادوش عوامل شهرداري تهران در سطح شهر حضور داشتند، تصريح كرد: مركز كنترل ترافيك شهرداري تهران نيز به صورت تمام وقت و لحظه به لحظه با پايش بارش ها و كنترل سطح شهر، نسبت به هدايت و مديريت عوامل حاضر در صحنه اقدام نمود.

جباري زادگان با تأكيد بر اين كه علاوه بر مناطق شمالي تهران شامل مناطق 1 ، 2 و 3 ، مناطق پهنه غربي تهران از جمله مناطق 5، 21 و 22 شاهد بارش برف سنگين بودند، اضافه كرد: حضور شهرداران اين مناطق به همراه شهرداران نواحي واقع در مناطق مذكور كه در صحنه مسئوليت هماهنگي امور را بر عهده داشتند، به بهبود عمليات پاك ‌سازي و آماده سازي معابر شمالي -  جنوبي و غربي – شرقي واقع در اين مناطق كمك قابل توجهي نمود.

مدير روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در پايان خاطرنشان كرد: استفاده بيشتر از خودروهاي شخصي از سوي شهروندان به همراه كُندي حركت در معابر بزرگراهي و خيابان هاي شرياني تهران باعث ترافيك نيمه سنگين اما در حال حركت در بزرگراه هاي غربي – شرقي تهران از جمله شهيد همت و شهيد حكيم شد، ضمن اين كه با تدابير و تمهيدات پيش بيني شده بزرگراه هاي شمالي – جنوبي تهران از جمله يادگار امام (ره)، شهيد چمران و كردستان از وضعيت مناسبي برخوردار بودند و خودروها بدون كمتر مشكلي در معابر شيب دار مذكور در حال حركت هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: