جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 آذر 1394     
صدور رای ماده9 برای املاک معارض بزرگراه یادگار امام (ره)

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 9 از صدور رای ماده 9 برای تملک 3 ملک معارض بزرگراه یادگار امام (ره) خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون تفاهم هایی با ارتش و وزارت دفاع حاصل شده و مذاکرات با آموزش و پرورش نیز ادامه دارد.

علیرضا حسینی با اشاره به پیگیری های مکرر شهرداری تهران برای رفع معارض پروژه بزرگراه یادگار امام (ره) عنوان کرد: یکی از مهم ترین اولویت های ما در اجرای این پروژه موضوع پادگان جی بود که در این خصوص با وزارت دفاع و ارتش وارد مذاکره شدیم و خوشبختانه توانستیم به تفاهم مشترک برسیم و اصل موضوع حل شد.

وی افزود: البته بخش دیگر معارض این پروژه مربوط به آموزش و پرورش است که در این مورد نیز با مسئولان سازمان وارد گفت و گو شده ایم و تاکنون نیز کلیات از سوی آنان پذیرفته شده است. البته مذاکرات ما برای رسیدن به تفاهم نهایی ادامه دارد.

شهردار منطقه 9 همچنین از تجهیز کارگاه در محدوده پادگان جی خبر داد و گفت: در حال حاضر در میدان فتح حدود 36 هزار متر زمین برای تجهیز کارگاه در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

حسینی املاک خصوصی را از دیگر معارضین این طرح معرفی کرد و ادامه داد: 3مغازه قدیمی سنگ بری از جمله معارضین طرح بزرگراه یادگار امام (ره) بودند که در حال حاضر رای ماده 9 برای تملک آن ها صادر شد و پس از واریز پول به حساب دادگستری این معارضین تملک می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تملک معارضین و اجرای پروژه نقاط شمالی شهر به بخش های غربی و جنوبی متصل می شوند. در واقع این طرح نقطه اتصالی بین بزرگراه شهید چمران به آزادگان است.

شهردار منطقه 9 در پایان با اشاره به پروژه زیرگذر آزادی تصریح کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته، پیمانکار طرح مشخص شد و از زمان شروع طرح حدود 18 ماه طول می کشد تا پروژه به اتمام برسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: