جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 آذر 1394     
معاون شهردار تهران در بازديد از پروژه هاي ترافيكي منطقه 20 خبر داد:
خط 6 مترو به حرم حضرت عبدالعظيم (ع) می رسد

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در بازديد از پروژه هاي ترافيكي منطقه 20 گفت: با امتداد بخش جنوبي خط 6 مترو از دولت آباد به سمت حرم حضرت عبدالعظيم (ع)، دسترسي محدوده مركزي شهر ري به مترو، امكان پذير مي شود و اساساً با جانمآيي 4 ايستگاه مترو در منطقه 20، استفاده از حمل و نقل ريلي براي تمام ساكنان اين منطقه ممكن خواهد شد.

مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي افزود: با اتمام عملیات عمرانی پايانه حمل و نقل عمومي جوانمرد قصاب، ضمن ارتقاي خدمات رساني به مسافران اتوبوس و تاكسي، نسبت به جبران كمبود اتوبوس در منطقه 20 نيز اقدام مي‌شود و در صورتی که لطف دولت شامل حال مردم تهران شود، سرفاصله حركت  اتوبوس ها در اين منطقه نیز كاهش خواهد يافت.

وي احداث پل روگذر تقي آباد در جاده ورامين را باعث گشايش گره ترافيكي سه راه تقي آباد دانست و تأكيد كرد:               با بهره برداري از اين پل، سرعت تردد وسايل نقليه به ميزان قابل توجهي افزايش مي‌يابد و نه تنها اهالی شهر ري، بلكه ساكنان قرچک و ورامين نيز با سرعت و سهولت بيشتري تردد مي‌كنند.

شهردار منطقه 20 از کاهش آمار تصادفات رانندگی این منطقه خبر داد

 شهردار منطقه 20 نيز در جريان اين بازديد از كاهش قابل ملاحظه آمار تصادفات رانندگي و تلفات ناشي  از آن در منطقه 20 خبر داد و گفت: توافقات لازم براي تملك 60 هزار متر مربع از املاك مورد نياز براي احداث ايستگاه متروي دولت آباد انجام شده است.

منصور كتانباف با تأكيد بر اين كه ارتقاي كيفيت رانندگي، يكي از مؤلفه‌ هاي بهبود كيفيت زندگي شهري است، خاطرنشان كرد: اولويت دادن به حمل و نقل عمومي و توسعه و نگهداشت امكانات و تجهيزات حمل و نقلي و نیز تأكيد ويژه بر موضوع «خط سفيد» به صورت ویژه در دستور كار مديريت شهري در منطقه 20 قرار دارد.

گفتني است معاون شهردار تهران در اين بازديد به همراه شهردار منطقه 20 از ايستگاه‌ مترو شهر ري و پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی مجاور آن، پايانه در حال احداث جوانمرد قصاب، پياده راه شرق حرم حضرت‌ عبدالعظيم، پایانه اتوبوسرانی بلوار قدس و بخش جنوب خط 6 مترو ديدن كرد و از نزديك در جريان پروژه‌هاي ترافيكي این منطقه قرار گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: