جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 آذر 1394     
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی خبر داد
نداشتن بودجه، بهانه دولت برای قطع سهم بیمه 3 هزار تاکسیران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری  نیوز، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی گفت: یارانه 50 درصدی سهم بیمه تامین اجتماعی دولت به رانندگان تاکسی که حدود 110 هزار تومان در هرماه می شود، برای 3 هزار تاکسیرانی که از ابتدای سال وارد ناوگان تاکسیرانی تهران شده اند از سوی دولت پرداخت نشده است.

رضا قاضی با بیان اینکه پیگیری های این سازمان برای رفع مشکل بیمه این قشر از جامعه از دولت و سازمان تامین اجتماعی همچنان ادامه دارد، افزود: بر اساس مذاکراتی که در خصوص پرداخت سهم بیمه ای تاکسیرانان با نماینده سازمان تامین اجتماعی داشتیم، نداشتن بودجه و اعتبار برای پرداخت بیمه تاکسیرانان ورودی جدید، عامل این عدم پرداخت عنوان شده است.

وی تصریح کرد: هنوز زمان پرداخت سهم بیمه ای تاکسیرانان ورودی جدید به ناوگان تاکسیرانی مشخص نشده است و تاکسیرانان نگرانی های بسیاری را از این بابت دارند که امیدواریم دولت با تدبیر لازم در این زمینه نسبت به حل مشکلات رانندگان تاکسی اقدامات لازم را به انجام برساند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی گفت: سازمان تاکسیرانی تا رفع مشکل رانندگان تاکسی در این مساله به هر طریق ممکن پیگیری های لازم را خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: