جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 آذر 1394     
ورود 10 هزار دستگاه خودروهای هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی تا سه سال آینده

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران اظهار داشت : سازمان تاکسیرانی با سرمایه گذاران متعددی قرارداد بسته و طی 3 سال آینده بیش از 10 هزار دستگاه خودروی هیبریدی وارد ناوگان تاکسیرانی تهران خواهد شد و خوشبختانه امسال 200 دستگاه خودروی هیبریدی وارد ناوگان شهر تهران شده و مشغول فعالیت هستند .

میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : سازمان تاکسیرانی به دنبال ارتقای رشد در حوزه تعویض خودروهای فرسوده و ورود خودروهای غیر هیبریدی که استانداردهای مطلوب را دارد می باشد تا بتواند چهره شهر را تغییر دهد .

وی افزود : در فرودگاه مهرآباد بالغ بر 70 دستگاه تویوتا در خدمت سازمان تاکسیرانی است و با توجه به قراردادهای بسته شده با مجموعه های سرمایه گذار تا پایان امسال تعداد قابل توجهی خودروی هیبریدی وارد کشور خواهد شد .

مظفر با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی به سمت ورود خودروهایی با سوخت پاک حرکت می کند گفت : در شهر تهران از خودروهایی که با تکنولوژی مناسب با ترافیک شهر تهران است باید استفاده شود .

وی تصریح کرد : برای خودروهای هیبریدی نیاز به احداث ایستگاه نبوده و هر خودروی هیبریدی بالغ بر 300 کیلومتر پیمایش بدون شارژ مجدد می تواند انجام دهد و شهرداری تهران این وعده را داده تا اماکن ویژه ای در اختیار این خودروها قرار دهد .

وی خاطرنشان کرد : برای ورود خودروی آریو سازمان تاکسیرانی با شرکت سایپا مذاکراتی داشته و انتظار داریم از لحاظ قیمتی و تسهیلات مناسب به توافق رسیده و چنانچه مجموعه سایپا و پارس خودرو که عهده دار تولید این خودرو هستند شرایط مناسبی را ارائه دهند سازمان تاکسیرانی آمادگی لازم را داشته و در این زمینه هماهنگی های اولیه با شورای عالی ترافیک کشور و ستاد حمل ونقل سوخت انجام شده و جایگزین مناسبی برای خودروهای فرسوده شهر تهران خواهد شد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: