جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 آذر 1394     
افزایش کیفیت خودرو دستوری نمی شود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز ،عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امروز زمان آن رسیده تا فکری برای بهسازی خطوط تولید و کیفیت در صنعت قطعه سازی شود.

محمد سعید اربابی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به اینکه کیفیت در صنعت خودرو دستوری نمی شود ،  اظهار داشت : البته دولت هیچ وجه نمی تواند کیفیت و ایمنی خودروهای داخلی را به واسطه اختصاص تسهیلات خرید خودرو افزایش دهد بلکه این مساله در جریان ایجاد فضای رقابت در این صنعت محقق می شود.

وی ضمن اشاره به اختصاص تسهیلات خرید خودرو خاطر نشان کرد : هر چند این تسهیلات کمکی به توان مالی مصرف کنندگان و رشد فروش خودروسازان بود اما معتقدم این تسهیلات راهکاری کوتاه‌مدت برای رفع بحران فروش شرکتهای خودروساز است.

وی گفت : البته دولت با اختصاص تسهیلات خرید به وظیفه‌ خود در حمایت از صنعت و تولید و متقاضیان خرید عمل نمود و حال زمان آن رسیده تا خودروسازان به افزایش کیفیت خودروهای داخلی پرداخته و در این زمینه توجه اهتمام و تلاش بیشتری کنند.

نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه کیفیت موجود خودروهای داخلی در شان مصرف کنندگان  ایرانی ندانست ، تاکید کرد : متاسفانه استفاده از قطعات بی‌کیفیت موجب افت کیفی برخی از تولیدات خودروسازان شده است از این رو در جریان حمایتی تسهیلاتی که اخیرا صورت گرفته خودروسازان نیز باید نسبت به اصلاح زنجیره تامین و خطوط تولید اقدام نمایند.

اربابی افزود : امروز به واسطه تسهیلات 25 میلیون تومانی که در قالب حمایت از متقاضیان خرید و در واقع کمک به خودروسازان صورت گرفت باید به اساسی‌ترین خواست مشتریان داخلی که بهبود کیفیت خودروهای ایرانی است پاسخ داده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: