جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 13 آذر 1394     
تمرینات سنگین برانکو برای سرخپوشان

 

مهر: سرخپوشان در نوبت دوم تمرین روز پنجشنبه را شامگاه این روز در ورزشگاه المپیک جزیره کیش به تمرین پرداختند. برانکو ابتدا برنامه تمرینی امروز و استراحت فردا را برای بازیکنان تشریح کرد و پس از آن بازیکنان زیر نظر مارکو استیلینوویچ بدن‌ها را آماده انجام برنامه‌های مشخص شده کردند.

حرکات سرعتی و استارت‌های کوتاه انجام شد و پس از آن، کار با توپ و پرسینگ در زمین کوچک در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. برانکو در ادامه، بازیکنان را به گروه‌های دو نفره و سه نفره تقسیم کرد تا آنها تمرینات حمله و دفاع و همچنین عبور از یکدیگر را به مورد اجرا بگذارند.

برنامه بدنسازی بخش دیگری از تمرین امروز بود. تنوع در انجام تمرینات هر جلسه، بازیکنان را از حالت خستگی خارج می‌کرد و برانکو توأما برنامه‌های بدنسازی، تکنیکی و تاکتیکی را با بازیکنان انجام می‌داد.

بازی فوتبال درون تیمی در بخشی از زمین مرحله بعدی تمرین امروز بود که زیر نظر کادر فنی و تاکید برانکو در تمرکز و دقت بازیکنان صورت گرفت. ایوانکوویچ بخش پایانی تمرین عصر پنجشنبه را بار دیگر به مارکو سپرد تا بازیکنان در گوشه‌ای از زمین به دوهای سرعتی و استقامتی بپردازند.

امید عالیشاه که در تمرین امروز صبح دچار مصدومیت شده بود، با هماهنگی کادر فنی و کادر پزشکی تیم به استراحت پرداخت.

تمرین روز جمعه پرسپولیس تعطیل و بازیکنان به طور کامل به استراحت خواهند پرداخت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: