جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 12 آذر 1394     
موج بازگشت زائران آغاز شد

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور ناجا گفت : خط قرمز پلیس برای رانندگان اتوبوس های حامل زائران تخلفات حادثه ساز است.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا ؛ در خصوص ترافیک 7 کیلومتری در محور مهران - ایلام اظهار کرد: ترافیک در محور مهران به دلیل عرض کم جاده سنگین بوده و مرز مهران بسته شده و ظرفیت جاده نیز کم است چرا که مرز مهران پایانه حمل و نقل مناسبی ندارد.

وی افزود: محدودیت ما ممنوعیت ورود به مهران است و فقط خودروهای امدادی حق وارد شدن را دارند.محور مهران - ایلام 95 کیلومتر است که ظرفیت آنچنانی ندارند.

سردار مهری بیان کرد:حجم خودروها  از عراق به کشور در حال افزایش است و در محور چذابه و شلمچه ترافیک روان بوده و اتوبوس به پایانه های مرزی منتقل شده تا مسافران را از مرز بازگردانند.

وی افزود : از شب گذشته موج بازگشت زائران آغاز شده است و جمعیت زیادی از زائران از مرز مهران در حال بازگشت هستند البته بارش باران نیز بر تشدید ترافیک تاثیر گذاشته است ضمن آنکه در پارکینگ های مرزی پیش بینی کردیم اگر مشکلی برای خودروهای سواری پیش آمد از تراکتور ها و وسائل نقلیه سنگین جهت کمک رسانی استفاده شود.

سردار مهری در ادامه به خط قرمز پلیس اشاره کرد و اظهار داشت: رانندگان باید بستن کمربند سرنشینان را به مسافران تذکر بدهند؛تخلفات حادثه ساز از جمله سبقت غیر مجاز ، انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز از خط قرمزهای پلیس برای رانندگان اتوبوس است.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد : به رانندگان اتوبوس ها توصیه می کنیم طبق ساعت که در دفترچه ذکر شده رانندگی کنند و از رانندگان کمکی استفاده کنند و اگر خسته و خواب آلوده بودند استراحت لازم را داشته باشند.

وی گفت: بالغ بر 80 هزار خودرو در پارکینگ مهران است و باید این حجم خودروها به تدریج وارد جاده شوند و پلیس در این ایام به جهت خدمت رسانی در امر ترافیک مستقر هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: