جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 آذر 1394     
آمار خروج زائران از ایران

فارس: محمد بابایی در مورد آخرین آمار خروج زائران کربلای حسینی از مرزهای زمینی مهران، چزابه و شلمچه و همچنین مرزهای دریایی و هوایی اظهار داشت: در حال حاضر خروج از کشور به سمت عراق روند کاهش پیدا کرده است.

وی به آمار خروج زائران از مرزهای زمینی از ساعت 24 دیشب تا 10 امروز صبح اشاره و تصریح کرد: از مرز مهران 2 هزار و 215 نفر، از مرز شلمچه هزار و 150 نفر و از مرز چزابه هزار و 956 نفر طی 10 ساعت گذشته به سمت کشور عراق عبور کرده‌‌اند که در مجموع 5 هزار و 321 نفر می‌شوند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا آمار خروج زوار کربلای حسینی از مرزهای زمینی در بازه زمانی اول صفر تا این لحظه را یک میلیون و 372 هزار و 653 نفر عنوان و بیان داشت: از مرزهای دریایی نیز در همین بازه زمانی 4500 نفر عبور کرده‌اند.

وی تعداد زوار کربلا را که از طریق هوایی وارد کشور عراق شده‌اند را 67 هزار و 500 نفر در بازه زمانی اول صفر تاکنون اعلام کرد.

بابایی با اشاره به این مطلب که هم اکنون روند رو به افزایش ورود به کشور را شاهدیم اظهار داشت: در 10 ساعت گذشته 35 هزار و 616 نفر از کشور عراق وارد ایران شده‌اند و در مجموع از اول صفر تاکنون 294 هزار نفر از زوار از عراق به کشور مراجعت کرده‌اند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا تعداد فوت زوار کربلا در کشور عراق را 6 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: 4 نفر زن و 2 نفر مرد به خاطر بیماری و عمدتاً سکته قلبی جان خود را از دست داده‌اند و هیچ فوتی به خاطر حوادث تروریستی نداشته‌ایم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: