جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 آذر 1394     
روکش پل های فلزی پایتخت مرمت می شوند

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیر گروه تعمیر و مقاوم سازی پل های شهر تهران، از واگذاری عملیات مرمت روکش پل های فلزی شهر تهران به یک پیمانکار متخصص در این زمینه خبر داد.

مهدی پورشاسب با بیان آنکه انجام تعمیرات تخصصی پل های فلزی شهر تهران بر عهده پیمانکاری متخصص در زمینه نگهداری از پل های سواره رو فلزی قرار گرفته است، گفت: مرمت روکش این دسته ها از پل ها که باید با استفاده از پوشش های مخصوص اپوکسی انجام شود نیز به پیمانکار متخصص دیگری سپرده شده است تا امور مربوط به مرمت و حفظ شرایط مطلوب بهره برداری در این سازه ها به نحو بهتری راهبری شوند.

وی با بیان آنکه مرمت روکش پل های فلزی شهر تهران با تلاش برای ترمیم روکش پل تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه جلال آل احمد(کوی نصر) آغاز خواهد شد، از برنامه ریزی به منظور مرمت روکش پل های حافظ- جمهوری(حافظ) و حافظ- انقلاب(کالج) خبر داد.

مدیر گروه تعمیرات و مقاوم سازی پل های شهر تهران، در تشریح اقدامات ترمیمی انجام شده در پل های فلزی شهر تهران، از تعمیر تخصصی تیرها و شاه تیرهای پل تقاطع خیابان‌های حافظ و طالقانی، پل تقاطع خیابان های حافظ و جمهوری و پل تقاطع خیابان های حافظ و انقلاب خبر داد و گفت: تیرها و شاه تیرهای این پل ها از طریق اجرای عملیات نصب اتصالات سخت کننده فلزی، تعویض پیچ ها و مهره ها و تقویت خطوط جوش مورد مرمت قرار گرفته اند.

به گفته وی، طی یک ماه گذشته تعداد 100 نئوپرن آسیب دیده در پل تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه جلال آل احمد تعویض شده است و پیش بینی می شود عملیات مرمت روکش این پل فلزی ظرف هفته های آینده آغاز شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: