جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 آذر 1394     
تخلفات و جرایم ترافیکی در منطقه 10 کاهش یافت

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، رییس پلیس راهور منطقه 10 از کاهش آمار جرایم و تصادفات رانندگی با اجرای خط سفید در دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری خبر داد.

علی مراد همه خانی رییس پلیس راهور منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان این که با تلاش و مساعدت مدیریت شهری منطقه خط سفید در معابر درجه یک و دو به طور کامل اجرا شده است گفت: خط سفید به عنوان یک طرح ارزنده موجب نظم بخشی تردد خودروها در معابر شده و با توجه به خط کشی های جدید و طراحی های مناسب رانندگان وسایط نقلیه خود را ملزم به حرکت در بین خطوط و همچنین توقف قبل از کلمه ایست برای رعایت حقوق عابران پیاده می دانند که این موضوع نظم خوبی به منطقه داده است.

وی با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با رانندگان متخلف یادآور شد: اجرای طرح خط سفید تاثیر به سزایی در افزایش سطح آگاهی شهروندان و اصلاح معابر و به تبع آن کاهش آمار جرایم و تصادفات رانندگی و همچنین سهولت در اظهارنظر و کارشناسی تصادفات داشته است و همچنین پلیس در صورت بروز هر گونه تخلف و تجاور به خطوط عابر پیاده با متخلفین برخورد قاطع می کند و از هیچ تخلفی چشم پوشی نمی شود.

همه خانی با اشاره به دیگر اقدامات پلیس راهور یادآور شد: با مطالعات و نیاز سنجی های صورت گرفته اصلاحات هندسی مناسبی با همکاری و همفکری شهرداری اجرا شده همچنین با اجرای طرح آمایش تابلویی و با کارشناسی های صورت گرفته برای سهولت در دسترسی شهروندان به نقاط پارک خودرو بسیاری از تابلوهای سطح منطقه حذف شد .

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اهالی منطقه به خاطر همراهی با پلیس در اجرای طرح ها و برنامه های مناسبتی یادآور شد: تمام هم و غم پلیس راهور ایجاد امنیت، آسایش و حفظ جان رانندگان و عابرین است که با تمام توان و در حد بضاعت در این راستا حرکت می کند.

رییس پلیس راهور منطقه همچنین در پایان به شهروندان توصیه کرد که حدالامکان به جای استفاده از خودروهای شخصی از سرویس های عمومی برای جابجایی فرزندان و دانش آموزان خود استفاده کنند و با اولویت قرار دادن قوانین راهنمایی و رانندگی و بستن کمربند ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی حافظ جان خود و شهروندان باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: