جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 آذر 1394     
خودروسازان نیز باید از فرصت بوجود آمده استفاده کنند

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای سلامی گفت : ارائه تسهیلات خرید ، کمک بزرگی به خودروسازان بود.

سید عبدالکریم هاشمی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز ، افزود : امروز با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت و تکنولوژی و افزایش انتظارت مصرف کنندگان ، کیفیت خودروهای ایرانی انتظارات مردم را بر آروده نمی کند .

وی تاکید کرد : حرکتی که بسیاری از مصرف کنندگان داخلی در ماههای اخیر داشتند در واقع  اعتراض شان نسبت به خودروسازان داخلی بود.

وی گفت : در واقع مشتریان داخلی اعتراض به کیفیت و افزایش قیمت خودروهای داخلی داشتند ضمن اینکه در این جریان توان مالی بسیاری از مصرف کنندگان افت شدید کرده بود.

هاشمی خاطر نشان کرد : خوشبختانه خودروسازان با تصمیم اخیر دولت توانستند بخش زیادی از خودروها را به فروش برسانند هر چند خودروسازان نیز باید از فرصت بوجود آمده استفاده کنند تا مسائل و مشکلاتشان را حل و فصل نمایند.

وی تصریح کرد : اینکه صنعت خودرو در ایران با مشکل مواجه شده ضمن اینکه کمک دولت را می طلبد ؛ مردم نیز برای حمایت از تولید و اقتصاد کشور باید از خودروهای ایرانی استفاده نمایند.

نمابنده هرمزگان و میناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : خودروسازان باید تولیدات مشتری پسند را تولید نمایند و البته تولیدات داخلی باید برای مشتری صرف اقتصادی داشته باشد که کالای ایرانی را خریداری کند.

هاشمی افزود : امروز مصرف کنندگان انتظار دارند در مقابل هزینه ای که برای خرید خودروهای ایرانی صرف می کنند خدمات مناسبی نیز در این زمینه دریافت کنند.

وی اظهار داشت :  وقتی مصرف کننده ایرانی خودرویی را خریداری می کند که انتظارات اولیه اش را تامین نمی کند و یا کیفیت آن رضایت بخش نیست این مساله موجب می شود که خودروسازان در فروش خودروها و استقبال مردم به نوعی با مشکل مواجه شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: