جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 خرداد 1393     
بر پایی کلاس های آموزش قوانین حوزه شهری به شهروندان

 

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، با توجه به نیاز شهروندان به دریافت آموزشهایی در حوزه های مختلف شهروندی معاونت فرهنگی – اجتماعی شهرداری تهران اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی با هدف ارتقاء فرهنگ شهرنشینی و آشنایی با قوانین حوزه شهری کرده است.

یکی از کارشناسان در معاونت فرهنگی – اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز در رابطه با بخشهایی که در برگزاری این کلاس ها همکاری دارند گفت : با توجه به ظرفیت های درون سازمانی در معاونت های 8 گانه شهرداری تهران اعم از معاونت امور اجتماعی – فرهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری نیاز و امکان سنجی برگزاری این کلاس ها انجام می شود و این معاونت ها از کارشناسان خود برای برگزاری کلاس های آموزشی استفاده می کنند.

وی در ادامه افزود : سپس نیاز سنجی در زمینه های مورد نظر طی تفاهم نامه میان معاونت های شهرداری با بخشهای فرهنگی اجتماعی مناطق 22 گانه شهرداری تهران انجام می شود که این نیاز سنجی در مناطق مختلف شهرداری از طریق سرای محلات برنامه آموزشی و سر فصل های مورد تفاهم طی یک برنامه و تقویم آموزشی به سرای محلات اعلا م می شود.

وی در پایان اذعان داشت : از جمله کلاسهای آموزشی مورد نظر و کارشناسی شده از طریق معاونت های خدمات شهری می توان به کلاس هایی با مفاهیم مدیریت پسماند اشاره کرد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: