جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 آذر 1394     
سفر شهروندان با حمل و نقل عمومی نیاز به مدیریت دارد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،کارشناس ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: در خصوص آلودگی هوا باید بر سفر شهروندان با حمل و نقل عمومی تمرکز و مدیریت داشته باشیم.

محمد حسین نوروزی با بیان اینکه مشکل اصلی شهروندان تهرانی، آلودگی هوا است، اظهار کرد: برای کنترل آلودگی هوا باید به سمت و سوی تاکسی های هیبریدی و موتورهای برقی پیش رویم و به دنبال طرح کاهش(LEZ) باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خودروهای هیبریدی یک پنجم دیگر خودروها آلودگی هوا تولید می کند، مطلوب است که برای حفظ سلامت شهروندان از خودروهای کاربراتوری دوری کنیم و مردم را به سوی استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق کنیم.

نوروزی طرح کاهش را نوعی ایده پردازی در زمینه آلودگی هوا در شهر تهران دانست و تصریح کرد: برای محقق شدن طرح کاهش نیاز به تمرکز و مدیریت سفر شهروندان در سطح شهر و مطالعات علمی داریم.

کارشناس ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه بعضی از مرگ ها به دلیل آلودگی هوا است، خاطرنشان کرد: مسئولان می توانند با اعتبارات و تسهیلات مطلوب، آلودگی هوا را که به عنوان یک مشکل مملکتی، پایتخت را در کمین گرفته است، مدیریت و نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: