جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 آذر 1394     
سازمان حمل و نقل شیکاگو آماده سرویس دهی در فصل سرد می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شیکاگو (Metra) تجهیزاتی جدید را برای مقابله سالانه با آب و هوای سرد و برفی در نظر گرفته است.

این سازمان پوشش ها و گرم کننده های سوپرشارژی را برای برخی از تجهیزات سیستم های خود در نظر دارد و به تعمیر و جایگزینی درهای قطاری ادامه می دهد که ممکن است در فصل سرما با اشکال رو به رو شوند.

این اقدامات علاوه بر اقدامات انجام شده Metra در سال گذشته به منظور کمک به کاهش تاثیر آب و هوای زمستان بر خدمات ریلی هستند.

مدیرعامل Metra، Don Orseno گفت: "ما همیشه در پی راهی بهتر و جدیدتر برای مقابله با مشکلات سرمایی، برف و باران هستیم. اقدامات انجام شده در سال گذشته و برخی تغییرات در سال جاری ما را به خوبی برای ارائه خدمات سریع، راحت و مطمئن در ماه های زمستان آماده می سازد."

سویچ های روی ریل ها اجازه می دهند قطارها بین مسیرها جابه جا شوند و در بخش های متعددی از سیستم تعبیه شده اند. در سال جاری، Metra تعداد 21 گرم کننده سویچ را در نقاط مختلف تعبیه کرده است. هم چنین این سازمان روکش هایی را در 35 نقطه اصلی روی این سویچ ها کشیده است.

بهره وری گرم کننده های سویچ ها در 52 منطقه نیز با تعبیه نازل هایی روی آن ها بهبود یافته است.

Metra علاوه بر کار روی سویچ های ریل ها برنامه ای برای درهای قطارهای دارد که بین 30 تا 60 سال عمر دارند. این برنامه شامل نقص درها، خوردگی و راهنماهای فرسوده است. درزهای درها که در طول فعالیت قطار ایجاد شده می تواند با برف پر شده و در اثر هوای سرد به یخ تبدیل شود که این امر باعث تاخیر و اشکال در باز و بسته شدن آن ها می شود. Metra اخیرا درزگیرهای 191 قطار و درهای 35 قطار را جایگزین کرده و اقدامات تعمیر و نگهداری دیگری را برای 13 قطار انجام داده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: