جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 آذر 1394     
بوستان های شمال تهران مجهز به مسیر دوچرخه سواری می شود

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،به منظور اشاعه و توسعه فرهنگ دو چرخه سواری و ترغیب شهروندان به استفاده و بهره مندی از روش های حمل ونقل پاک، مسیر دو چرخه سواری در 2 بوستان شمال تهران راه اندازی می شود.

عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بر اساس تدابیر مدیریت شهری تهران و ایجاد شرایط مناسب جهت ارتقاء شاخص های زیست محیطی ، طرح ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری در شمال تهران با همکاری واحد حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حال انجام است.

وی گفت: این مسیر در دو بوستان بزرگ منطقه یک اجرا می شود تا شهروندان بتوانند حداکثر استفاده را از این امکان ایجاد شده بنمایند.

 توجهی تصریح کرد: در انتخاب این دو بوستان مواردی چون شیب مناسب مسیر، ایمنی مسیر، تقاضای شهروندان و علاقمندان در نظر گرفته شده است وبرای تجهیز دو مسیر نیز امکانات و مواردی چون دوچرخه های مناسب و ایجاد خانه های دوچرخه مورد توجه قرار می گیرد.

به گفته وی آنچه که اجرایی شدن این طرح را در اولویت قرار می دهد، تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه در سفرهای کوتاه درون شهری و اشاعه فرهنگ حمل و نقل پاک است و در فاز های بعدی این طرح علاوه بر 2 بوستان ، در مکان های دیگری که این قابلیت را دارد اجرا می شود

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: