جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 آذر 1394     
تقاطع هایی که گره های ترافیکی را در منطقه 21 کم می کند

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 21 در خصوص پروژه های عمرانی و اجتماعی منطقه در سال جاری گفت: افتتاح پل کاروان سرای سنگی 1 و2 در بزرگراه های شهید فهمیده، شهید لشگری و فتح که از مهمترین و مطلوب ترین پروژه های منطقه برای شهروندان است، تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

جمال بافرانی با بیان اینکه تقاطع فتح( شهرقدس) و تقاطع گلها، قرار است گره های بزرگ ترافیکی را در این منطقه تا پایان سال حل کند افزود: تقاطع زیرگذر بزرگراه شهید لشگری ایران خودرو و تقاطع ایران خودرو، بزرگراه فتح تا پایان سال افتتاح خواهد شد و شاهد رضایت بالای شهروندان دراین منطقه خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام سراهای محله در این منطقه قرار است تا پایان سال به بهره برداری برسد اظهار کرد: ما به صورت شبانه روزی پیگر این مساله هستیم و درحال حاضر تمام عملیات عمرانی درحال انجام است.

شهردار منطقه 21 در ادامه با بیان اینکه بالاترین سرانه فضای سبز در این منطقه است، یادآور شد: در حال حاضر هم فضای سبز را در این مطقه توسعه و سامان می دهیم و امیدواریم تا پایان سال جاری، شاهد افتتاح همه این فعالیت ها دراین منطقه باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: