جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 آذر 1394     
تقدیر حقانی از شهردار منطقه18

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات معادن شن و ماسه منطقه 18 گفت: در بازدیدهایی که از منطقه 18 داشتیم، مشکلات مشخص شد و در جلسه با استانداری مطرح شد. از همین جا از هیات رئیسه می خواهم نسبت به این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

محمد حقانی با تاکید بر اینکه منطقه 18 از سال ها پیش تا کنون با مشکلات ناشی از فعالیت تعداد زیادی از معان شن و ماسه مواجه بوده است، تصریح کرد: بسیاری از این معادن تعطیل شدند، اما هنوز تعداد اندکی از این معادن به کار خودشان ادامه می دهند.

وی با یادآوری اینکه شهرداری تهران اعلام کرده آمادگی کامل دارد تا حتی اگر لازم باشد نیروهای باقیمانده کارخانه ها را در جای دیگری به کار گیرد تا بهانه های واهی تعطیل نشدن معادن از بین برود، گفت: حتی برای تعطیلی این تعداد اندک کارخانه های باقیمانده بازنشستگی پیش از موعد نیروها نیز مطرح شده است، اما هنوز مسئولان مربوطه ترتیب اثری به این مهم نمی دهند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر از شهردار منطقه 18 نیز که به جد پیگیر تعطیلی کارخانه های آلاینده هوای منطقه است تقدیر و تصریح کرد: از شهردار می خواهم در گزارشی عنوان کند که مشکل اساسی تعطیل نشدن این معادن کجاست و چرا برخی از مسئولان مانع تعطیلی این معادن می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: