جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 خرداد 1393     
احداث پیاده رو در حاشیه بزرگراه شهید مدرس

به گزارش شهرداری نیوز،شهرداری منطقه 3 در ادامه اجرای طرح نگهداشت شهر احداث و بازسازی مسیر پیاده روی حاشیه بزرگراه شهید مدرس را به متراژ 1000 متر طول به پایان رساند.

سیدمحمدرضا موسوی، شهردار ناحیه 2 منطقه 3 گفت: احداث و بهسازی پیاده‌رو در حاشیه بزرگراه شهید مدرس به منظور تسهیل تردد شهروندان و ایجاد فضاهای مکث انجام شده است.   

وی افزود: در این اقدام سنگفرش، کفپوش‌ها و روکش آسفالت  قسمت‌های غربی بزرگراه شهید مدرس بوسیله کفپوش‌های بتونی بهسازی و بازسازی شد.    

این مسئول هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب ایمنی، تردد آسان و ترغیب به امر پیاده روی ذکر و عنوان کرد: جلب رضایت شهروندان همچنین ارتقای سطح کیفی ساختارهای شهری از دیگر اهداف کلان اجرای این پروژه است. 

شهردار ناحیه 2 اظهار کرد: بازسازی و کاشت مجدد لچکی حاشیه بزرگره شهید مدرس–خیابان ظفر، نصب نیمکت، طاق نصرت فلزی و گلدان‌های طبقاتی در تقاطع بزرگراه صدر تا خیابان ظفرانجام شد.   

موسوی در پاسخ به این سوال که زمان استاندارد بهسازی و بازسازی سنگفرش و کفپوش‌های پیاده رو‌ها چقدر است؛ تاکید کرد: این امر تحت تاثیر بسیاری از متغیر‌ها و عوامل در شهر تهران است گاهی به دلیل حفاری‌های سازمان‌های مختلف مدت زمان بازسازی به طول یکسال است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: