جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 آذر 1394     
آخرین وضعیت پرونده مرتضوی از زبان اژه ای

فارس: در ادامه نشست خبری امروز سخنگوی قوه قضائیه با اصحاب رسانه خبرنگار فارس خطاب به محسنی اژه‌ای گفت: حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری اخیراً در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شده که سعید مرتضوی 60 میلیون تومان حقوق می‌گرفته، در کشتن عده‌ای دست داشته و جنایت و رسوایی به بار آورده اما رها شده است. همچنین وی مدعی شده بابک زنجانی که امروز در دادگاه از موضع قدرت صحبت می‌کند از جایی حمایت می‌شود. آیا واقعاً قوه قضائیه به این نتیجه رسیده که بابک زنجانی به جایی متصل است و سعید مرتضی رها شده است که اژه‌ای در پاسخ گفت: در مورد اینکه چه کسی چقدر حقوق گرفته نه خبر دارم و نه شاید موظف باشیم بگردیم و ببینیم مدیران دیروز و امروز چقدر حقوق می‌گیرند.

وی افزود: البته شاید دستگاه‌های نظارتی این موضوع را پیگیری کنند. اما اینکه سعید مرتضوی رها شده حرف صحیحی نیست چرا که پرونده‌هایی که وی دارد در حال پیگیری است و حتی برخی از آن‌ها منجر به حکم شده است.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: در مورد بابک زنجانی هم اگر کسی حدسی می‌زند من مسئول حدس دیگران نیستم و چنین چیزی را دستگاه قضایی نمی‌بیند اگر انسان بخواهد حرفی بزند باید مدرک خود را هم ارائه دهد و الان هم که پرونده در حال رسیدگی است باید مدارک خود را ارائه کند.

اژه‌ای خاطرنشان کرد: اینکه کسی بدون مدرک حرف می‌زند باعث صلب اعتماد مردم از خود می‌شود و به خودش ضرر می‌رساند چرا که بعدا مردم می‌گویند این همان فردی است که بدون مدرک حرفهای نادرستی زده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: