جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 آذر 1394     
اولویت های عمرانی سال های 1394 و 1395 از نگاه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیگیری مراحل مطالعه و طراحی تونل های بزرگراه شهید شوشتری و همچنین تونل امتداد جنوبی بزرگراه شهید صیاد شیرازی خبر داد.

علیرضا جاوید ضمن اعلام خبر فوق، افزود: برنامه ریزی و مطالعه به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از فضاهای زیرسطحی شهر تهران در قالب تعریف پروژه های تونلی جدید ادامه دارد. وی در عین حال اعلام کرد نصب تجهیزات تاسیساتی و هوشمند سازی تونل شهدای غزه که امکان عبور ادامه بزرگراه شهید حکیم از زیر پهنه های جنگلی چیتگر را فراهم کرده است، در حال انجام بوده و انتظار می رود این معبر زیرزمینی به عنوان پنجمین تونل ترافیکی شهر تهران تا پایان سال جاری تکمیل و در اوایل سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

جاوید در تشریح وضعیت سایر پروژه های اولویت دار معاونت فنی و عمرانی، از پیگیری عملیات احداث تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی خبر داد و گفت: از مجموع 10 دستگاه پل طراحی شده در این پروژه، پل شرق به غرب تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی در آبان ماه سال جاری به بهره برداری رسید و پیش بینی می شود پل غرب به شرق این تقاطع نیز تا پایان آذرماه امسال برای تردد خودروها گشوده شود.

وی تکمیل مسیر 16 کیلومتری ادامه بزرگراه شهید حکیم از تقاطع بزرگراه آزادگان تا تقاطع های غیرهمسطحکاروانسراسنگی 1 و 2 را از دیگر اولویت های عمرانی شهرداری تهران در سال جاری خواند و ابراز امیدواری کرد عملیات احداث سایر پروژه های بزرگراهی شامل ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) در بخش حدفاصل میدان شهیدان تا میدان فتح و بزرگراه شهید نجفی رستگار(دولت آباد) به عنوان اولویت های عمرانی سال 1395 به طور جدی پیگیری شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: