جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 آذر 1394     
افزایش 450 غرفه بازیافت پسماند در 6 ماهه دوم سال جاری

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افزایش 450 غرفه بازیافت پسماند در 6 ماهه دوم سال جاری خبر داد.

حسین جعفری ، با بیان اینکه برای جمع آوری پسماندهای  خشک و تر به صورت جداگانه برنامه ریزی کرده ایم، گفت: جمع آوری پسماندهای خشک به 2 شیوه ثابت و سیار انجام می شود که در شیوه ثابت شهروندان می توانند پسماندهای خشک ارزشمند خود را در ازای دریافت وجه نقد و یا اقلام بهداشتی و تشویقی به غرفه های بازیافت (که این مراکز ثابت بالغ بر 400 نقطه است) تحویل دهند . در نظر است تعداد این مراکز ثابت به 450 غرفه در 6 ماهه دوم سال جاری افزایش یابد.

وی همچنین در خصوص شیوه سیار جمع آوری پسماند خشک اظهار داشت: در شیوه سیار مراجعه خودروها به درب منازل با پخش ملودی همراه است و به شیوه به خودروهای ملودی معروف است که براساس نقشه و بلوک بندی طی برنامه از پیش ابلاغ شده حداقل یکبار در هفته به درب منازل مراجعه می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در ادامه ضمن اعلام افزایش تعداد دفعات حضور خودروهای ملودی در محلات شهر تهران به دو بار در هفته  گفت: در این شیوه نیز متصدیان خودروهای ملودی موظفند ، در ازای دریافت پسماندهای خشک شهروندان  براساس قیمت های تعیین شده وجه نقد یا کالایی را به شهروندان ارایه دهند.

وی در زمینه چگونگی جمع آوری پسماند خشک در مناطق خاطرنشان کرد: به منظور جمع آوری بهینه پسماند خشک در مناطق 22 گانه، مناطق به محدوده های مشخصی تقسیم بندی شده اند که در مجموع 27 پیمانکار در خصوص جمع آوری و تفکیک پسماند خشک  در سطح مناطق فعالیت می کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: