جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 آبان 1394     
تجهیز ایستگاه های اتوبوس منطقه 20 به انرژی خورشیدی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از تجهیز 50 درصد سرپناه های ایستگاه های اتوبوس به سیستم روشنایی سولار و ارائه این خدمات مشابه به روستاهای حاشیه ای در این منطقه جنوبی خبرداد.

 

ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: در راستای بهبود نگهداشت شهر و جایگزینی انرژی پاک، 50 درصد سرپناه های ایستگاه اتوبوس به سیستم روشنایی سولار مجهز شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

ریاضی ادامه داد: ایستگاه های اتوبوس خیابان های فدائیان اسلام، سلمان فارسی، کمیل، شهید رجایی، شهید غیبی، دهخدا، شهید رجب نیا و ابن بابویه از جمله نقاطی است که طرح نصب سیستم روشنایی خورشیدی در آن به اجرا در آمده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از ایستگاه های اتوبوس منطقه 20 در مسیرهای بین شهری قرار دارند و تامین روشنایی آنها به منظور امنیت تردد مسافران در دستور کار است، گفت: خیابان های شهید کلهر و شهید رستگار در روستاهای غنی آباد، اشرف آباد و زمان آباد و همچنین جاده های ورامین و امین آباد نیز به سیستم روشنایی خورشیدی مجهز شده اند.

ریاضی با بیان اینکه افزایش امنیت مسافران در ایستگاه های اتوبوس در ساعات پایانی روز از مهمترین اقدامات ترافیکی است، یادآور شد: صرفه جویی در انرژی، رفع خطربرق گرفتگی های احتمالی و زیبایی منظر شهری از دیگر اهداف نصب سیستم روشنایی سولار در ایستگاه های حمل و نقل عمومی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان گفت: بهبود شرایط حمل و نقل عمومی به منظور ترغیب شهروندان به استفاده از این ناوگان از اقدامات اولویت دار مدیریت شهری در سال های اخیر بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: