جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 آبان 1394     
مانور «روز بدون حادثه ترافیکی» برگزار شد

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،همزمان با هفته یادمان قربانیان سوانح رانندگی ونام گذاری یک روز به نام "رانندگی ایمن" مانور روز بدون حادثه ترافیکی با هدف پیشگیری از حوادث رانندگی درمحورهای  استان همدان برگزار شد . 

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان در راستای برگزاری مانور 28 آبان ماه گفت : در رزمایش «روز بدون حادثه ترافیکی» 28 آبان‌ماه اکیپ های  امداد خودرو , اورژانس و هلال احمر و ناوگان عمومی  با نصب بنر و پلاکارد ضمن گرامی داشت قربانیان حوادث رانندگی رعایت قوانین و رانندگی ایمن را یاد آور شدند.

نصرت ا... حیدری بیان کرد : این برنامه ها به منظور فرهنگسازی برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و افزایش توجه مردم و مسئولان به مقوله تصادفات و سوانح جاده‌ای و در حقیقت حفظ کیان خانواده در مقابل معضلات ناشی از خسارات جسمی , مشکلات اقتصادی و روحی ناشی از تلفات رانندگی اجرا می شود .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان ابراز کرد: مانور روز بدون حادثه با با همکاری دستگاه های مرتبط و اکیپ‌های امداد و نجات با هدف بالا بردن توان دستگاه هایی چون امداد خودرو، پلیس راه و امداد و نجات برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مهمترین اهداف این برنامه‌ها که در قالب مانور روز بدون حادثه , انواع برنامه های آموزشی , توزیع اقلام ترافیکی آموزش , ترویج فرهنگ صحیح رانندگی , ارتقاء محورهای مواصلاتی و... کاهش تلفات رانندگی در محورهای مواصلاتی است .

حیدری با اشاره به فرهنگ سازی برای ارتقای ایمنی رانندگان ، مسافران و سایرافراد جامعه بیان کرد: رانندگی در کشورمان نیازمند فرهنگ سازی و کار ریشه ای است که این مقوله برای نسل جوان بسیار لازم و ضروری است .

وی گفت هدف از اجرای  طرح های هفتگانه ایمنی شامل ایمنی دانش آموزان مدارس حاشیه راهها , عابرین پیاده , سرنشینان وسایل نقلیه , موتور سواران , رانندگان , استفاده کنندگان از ادوات کشاورزی و وانت بارها فرهنگ سازی و افزایش ایمنی است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌ها تاکید کرد : تلاش بی وقفه همکاران این اداره کل , عوامل راهداری ، امداد و نجات ، آتش نشانی، نیروی انتظامی و اورژانس پیشگیری از  بروز حوادث رانندگی در سطح استان مخصوصا جاده های مواصلاتی استان همدان است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: