جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 آبان 1394     
شایعه بمب‌گذاری در برنابئو +تصاویر

فارس:  امشب به ساعت 20:45 به وقت تهران، دو تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند. آخرین خبرها از این بازی بزرگ حکایت از حضور مسی و بنزما در این بازی دارد.

هر دو بازیکن مذکور مصدوم هستند و شاید در یک نیمه به سود تیمشان عمل کنند اما در هر حال مسی با بارسلونا سفر کرده و نامش در فهرست رسمی بازیکنان ال‌کلاسیکودربی وجود دارد.

شب گذشته خبری درباره کشف یک بمب دست‌ساز در رختکن و سالن کنفرانس خبری سانتیاگو برنابئو در فضای خبری منتشر شد اما باشگاه رئال مادرید این موضوع را تکذیب کرده و معتقد است که چنین اخباری از سوی تروریست‌ها منتشر می‌شود، آنها درباره خرابکاری در این بازی، شکست خورده و از پس نیروهای امنیتی اسپانیا بر نیامده‌اند.

خبر دیگر این که گفته می‌شود ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن میهمان ویژه باشگاه رئال مادرید در این بازی است و به عنوان یک مشتری جدی برای رونالدو، چهره‌ای محبوب در برنابئو تلقی نخواهد شد.

قرار بر این بوده که بیش از 30 هزار پرچم کاتالونیا توسط باشگاه بارسلونا در نزدیکی برنابئو بین هواداران این تیم تقسیم شود، اما نیروهای امنیتی حاملان این پرچم‌ها را بازداشت کرده و کلیه این پرچمها توسط نیروهای پلیس ضبط شده است. تنها پرچم‌هایی اجازه ورود به برنابئو را دارند که آرم باشگاه بارسلونا و لوگوی آن را داشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: