جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 خرداد 1393     
آخرین خبرازمبلغ قرارداد قلعه‌نویی

باشگاه خبرنگاران: به گزارش یک مقام آگاه، حنیف عمران زاده جزء نفراتی است که با شرایط خاص در استقلال ماند. این بازیکن تحت شرایط خاص قرار داشت زیرا وی از تراکتورسازی پیشنهاد بالایی دریافت کرد و قصد داشت به تبریز برود اما این اتفاق رخ نداد و سرانجام وی پس از یک جلسه کوتاه با استقلالی‌ها امضا کرد.

گفتنی است؛ عنوان می‌شود که این مدافع تحت شرایط خاص در استقلال ماند وی در صحبت‌هایش اعلام کرده است که در صورت حضور مهدی رحمتی در تیم استقلال وی در این تیم می‌ماند و از سوی مسئولان اعلام شد که این اتفاق رخ می‌دهد.

شایان ذکر است، آبی‌ها اعلام کردند ظرف یکی 2 روز آینده قرارداد خود را با رحمتی تمدید می کند.

*مبعلی در جلسه با مسئولان استقلال/ترس از جذب هافبک و نیمکت‌نشینی کامل

ایمان مبعلی شرایط خاصی در تیم استقلال دارد، اما این در حالی است که وی قصد دارد هر طور شده در فصل جاری برای استقلال بازی کرده و به میدان برود، اما این اتفاق در شرایطی است که استقلال، بازیکنانی جذب کرده است که این هافبک را نگران کرده است و قصد دارد پس از جلسه با مسئولان استقلال در خصوص ماندن یا جدایی تصمیم‌گیری کند.

شایان ذکر است، مبعلی از این اتفاق می‌ترسد و درصدد این است که بهترین تصمیم را اتخاذ کند زیرا اگر وی قرار باشد روی نیمکت باشد نمی‌ماند.

*قرارداد قلعه‌نویی با استقلال زیر یک میلیارد است

امیر قلعه‌نویی در حالی برای عقد قرارداد با آبی‌ها آماده می‌شود که وی هنوز در خصوص مبلغ قراردادش اطلاع دقیقی ندارد اما از آنجا که حرف و حدیث در خصوص مبلغ دریافتی علی دایی بسیار زیاد است و عنوان شد که وی بیش از 2 میلیارد با پرسپولیس قرارداد بسته است، وضعیت را برای امیر قلعه‌نویی تغییر می دهد زیرا شرایط برای عقد قرارداد سخت می‌شود.

شایان ذکر است؛ عنوان شده که مدیریت استقلال در نظر دارد با قراردادی به مبلغ زیر یک میلیارد تومان با قلعه‌نویی قرارداد امضا کند، اما این در حالی است که سرمربی استقلال این شرایط را نمی‌پذیرد زیرا سال‌های حضور وی در این تیم متفاوت سپری شده است و این مربی به گونه‌ای دیگر با فتح‌اله‌زاده قرارداد مالی امضا کرده است.

*مدافع تیم ملی ارمنستان با استقلال مذاکره کرد/شرط قلعه‌نویی روی تست فنی از خارجی‌ها

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال در خط دفاعی با مشکلات روبه رو شده است و هنوز بازیکن قطعی را جذب نکرده اما در این میان مدافع تیم ملی ارمنستان گزینه اصلی و نخست وی است.

زمانیکه سرمربی تیم استقلال نام چند مدافع آماده لیگ را در فهرست خود قرار داده بود اما این اتفاق رخ نداده وی نتوانست آنها را در اختیار داشته باشد اما در حال حاضر شرایط طوری است که وی می‌تواند مدافع تیم ملی ارمنستان را جذب کند.

گفتنی است وی از طریق یک استقلالی قدیمی شرایط این مدافع را مورد ارزیابی قرار داده است و از طرفی وی در دیدار تیم ملی ارمنستان در مقابل آلمان نیز به میدان رفته است و این تیم را همراهی کرده است.

شایان ذکر است مذاکره با این بازیکن انجام شده است اما تاکید قلعه‌نویی یه حضور این مدافع در تمرینات و تست فنی است و نمی‌پذیرد که این مدافع خارجی بلا فاصله پس از قبولی در تست پزشکی قرارداد امضا کند.

*تغییرات لحظه آخری در باشگاه استقلال /زرینچه جانشین باجناق نظری جویباری


تغییرات دقیقه پایانی در تیم استقلال رخ داد و این موضوع شرایط را برای این تیم مشکل کرده است زیرا یکی از مربیان در وضعیتی خاص جانشین افراد دیگر شد.

تغییرات لحظه آخری در تیم استقلال رخ داده است زیرا عنوان شده است که جواد زرینچه قرار نبود در تیم استقلال حضور داشته باشد اما این در حالی است که سرانجام در این تیم آغاز به کار کرد.

گفتنی است زرینچه در حالی به عنوان مربی تیم استقلال معرفی شده است که این تغییرات لحظه پایانی صورت گرفت و قرار بود اتفاقات دیگری رخ دهد.

شایان ذکر است قرار بود که باجناق نظری جویباری به عنوان دستیار اول امیر قلعه‌نویی معرفی شود اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت کل تیم موافق حضور محمود فکری نبودند و باعث شدند زرینچه کمک تیم شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: