جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 آبان 1394     
افتتاح فاز اول متروی دوحه در 2019

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، راه آهن قطر اعلام کرد ساخت متروی دوحه بر اساس برنامه پیش می رود و فاز اول آن که شامل سه خط Red، Green و Gold است تا سال 2019 افتتاح خواهد شد.

راه آهن قطر اعلام کرد حدود 61 کیلومتر از کار تونل سازی این پروژه تکمیل شده است. این سازمان با اعلام برنامه های آینده از تکمیل کل کار تونل سازی در سال آینده خبر داده است.

هدف خوش بینانه برای این پروژه، تکمیل 50 درصدی آن تا سال آینده است. به طور کلی در این فاز 37 ایستگاه در دست ساخت هستند و بیش از 27 هزار نیروی انسانی برای آن به کار گرفته شده اند.

از دیگر اقداماتی که سال آینده برای این پروژه انجام خواهد شد عرضه نمونه هاییدر اندازه واقعی از قطارهای این مترو برای اولین بار است.

راه آهن قطر در تمام پروژه های عظیم خود با سرعت و هدف پیش می رود و به طور مداوم استعدادها، منابع و شرکای خود را بر اساس جدول زمانی و محدودیت های بودجه سازگار و جابه جا می کند.

پروژه متروی دوحه که در مرکز پروژه های این سازمان قرار دارد چند پیشرفت قابل توجه داشته که شامل تکمیل 61 کیلومتر از 113 کیلومتر تونل سازی کلی و جهش کوانتومی در کار تونل سازی است که رکورد گینس را برای بیش ترین تعداد دستگاه های حفاری در یک شهر شکسته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: