جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 آبان 1394     
آخرین دستاوردهای حمل و نقل در کنفرانس ترافیک ارائه می شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،عضو هیات علمی پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک با اعلام برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک در روزهای 11 و 12 اسفندماه سال جاری گفت: آخرین دستاوردهای حمل و نقل با حضور متخصصان داخلی و خارجی و برگزاری کارگاه های تخصصی ارائه می شود.

شهریار افندی زاده با بیان اینکه طرح های الویت دار حمل و نقل عمومی در کنفرانس ترافیک مطرح می شود، اظهار کرد: با توجه به آلودگی هوا در سطح شهر تهران بحث روز آمد حمل و نقل عمومی است، به طور قطع در این کنفرانس، مشکل آلودگی هوا به شکل تخصصی بررسی می شود.

وی به حضور نخبگان در کنار مدیریت شهری اشاره و خاطر نشان کرد: بر اساس تاکید شهردار تهران بر حضور نخبگان در کنار مدیریت شهری و نظارت بر تصمیمات اتخاذ شده در موضوع حمل و نقل بسیار اهمیت دارد و نگاه کارشناسی آن ها در اتخاذ تصمیمات صحیح راهگشا است.

عضو هیات علمی پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک در ادامه افزود: مدیریت شهری پایتخت با فراهم آوردن امکان حضور اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل و بهره گیری از توانمندی های آن ها زمینه ساز رشد و توسعه پژوهش و اتخاذ تصمیمات اجرایی مناسب در این زمینه باشد.

افندی زاده کنفرانس حمل و نقل و ترافیک را جدا از سایر کنفرانس ها دانست و تصریح کرد: در این کنفرانس تمامی متخصصان ترافیک، اساتید و مشاوران ترافیک با ارائه بهترین مقالات دانشگاهی خود با محور حمل و نقل حضور خواهند داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: