جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 آبان 1394     
سهم بیمه تاکسیرانان جدید را سازمان هدفمندی یارانه ها می دهد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: براساس توافقات انجام شده، قرار است از این پس بیمه تاکسیرانانی که به سیستم وارد می شوند را سازمان هدفمندی یارانه ها پرداخت کند.

سید تقی نوربخش با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر قطع بیمه تامین اجتماعی 1500 تا 3000 خانواده رانندگان تاکسی اظهار داشت: بر خلاف اخبار منتشر شده، هیچ گونه قطع بیمه ای انجام نشده و مشکلی هم در این خصوص به وجود نیامده است.

وی افزود: بیمه تاکسیرانانی که از گذشته در سیستم ما بودند همچنان پرداخت می شود و افرادی هم که قرار است به سیستم اضافه شوند حق بیمه آن ها توسط سازمان هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود.

 از ابتدای آبان ماه خبر قطع بیمه تاکسیرانان در رسانه ها منتشر شد و با واکنش های بسیار از سوی تاکسیرانان و حتی دولتمردان رو به رو شد؛ به طوری که محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سخنگوی دولت درباره قطع شدن بیمه رانندگان تاکسی توسط سازمان تامین اجتماعی گفته بود این کار غیرقانونی است و سازمان تامین اجتماعی نباید به بهانه ندادن حق بیمه سهم دولت، بیمه رانندگان تاکسی را قطع کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز به تازگی با انتقاد از قطع بيمه رانندگان تاکسی گفت: این اقدام بدون اطلاع قبلی از سوی سازمان تامین اجتماعی انجام شده است و بر اساس شنیده‌ها نه تنها بيمه رانندگان جدید بلکه بيمه رانندگان قدیمی نیز در حال قطع شدن است.

در شرایطی که 100 هزار نفر از خانواده تاکسیرانان نگران قطع بیمه خود هستند، باید منتظر ماند و دید که در نهایت اختلاف میان سازمان تامین اجتماعی و دولت به کجا می انجامد و چه سازمانی مسئولیت بیمه تاکسیرانانی را که بخش مهمی از بار حمل و نقل عمومی را به دوش می کشند، بر عهده می گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: