جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 آبان 1394     
موضوع بافت فرسوده مشکات شهر تهران در منطقه 20 داوری می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 از اجرای جشنواره فرهنگی مشکات برای چهارمین سال متوالی و میزبانی منطقه 20 در محور نوسازی بافت فرسوده مناطق 22 گانه شهر تهران خبرداد.

منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: جشنواره مشکات با محوریت 32 موضوع شهری با مضامین حقوق شهروندی از اواخر تابستان آغاز شده و شهروندان همچنان تا پایان آذر مهلت شرکت در این فعالیت فرهنگی و اجتماعی را دارند.

کتانباف همکاری 16 سازمان وابسته به شهرداری از جمله آتش نشانی، میادین میوه و تره بار، پسماند، محیط زیست، اتوبوسرانی و نوسازی شهر تهران را از نقاط عطف این جشنواره فرهنگی برشمرد و افزود: با توجه به پتانسیل های موجود و آمادگی منطقه 20، دبیرخانه تخصصی محور نوسازی بافت فرسوده مشکات مناطق 22 گانه، در این منطقه جنوبی مستقر شده است و وظیفه داوری تخصصی را برعهده دارد.

وی احداث سراهای محله را تبلوری از فعالیت های فرهنگی مدیریت شهری تهران معرفی کرد وگفت: جلب مشارکت شهروندان برای مجموعه اقدامات فرهنگی از جمله جشنواره مشکات با مشارکت مدیران و شورایاران محله و از طریق مراکز فرهنگی همچون سراهای محله، مدارس، مساجد و پایگاه های بسیج انجام می شود.

شهردار منطقه 20 مشارکت شهروندان در سه دوره پیشین جشنواره مشکات را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: ترویج فرهنگ شهروندی و اصلاح رفتارهای اجتماعی از مهمترین اهداف این جشنواره است که در قالب فعالیت های هنری، نمایشی، آئینی و فرهنگی برای اقشار مختلف مختلف و تمامی رده های سنی به اجرا در می آید.

جشنواره آموزشی ترویجی مشکات از مجموعه جشنواره های فرهنگی مدیریت شهری تهران است که با 5 محور جامع سیما و هویت شهری، محیط زیست شهری، ایمنی شهری، حقوق و تکالیف شهروندی، حمل و نقل و ترافیک در قالب انشاء، کاریکاتور، عکاسی، نقاشی، انیمیشن، داستان نویسی، شعر و ادب، پس از ارائه آموزش های محله ای برای رده های سنین مختلف جامعه اجرا می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره گیری از این خدمات فرهنگی می توانند به سراهای محله مراجعه کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: