جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 آبان 1394     
مدیر عامل مترو خبر داد
افزايش ساعت كار مترو در نيمه شمالي خط 3

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران از افزايش ساعت خدمات رساني در نيمه شمالي خط 3 مترو خبرداد.

محسن نايبي با بيان اينكه تردد و مسافرگيري قطارهاي خط سه مترو تهران، حدفاصل ايستگاه هاي شهيد بهشتي تا قائم، از ساعت 5:30 تا ساعت 19 انجام مي شود اظهار داشت: اين در حالي است كه پيش از اين ساعت شروع كار مترو در اين بخش از ساعت 7 صبح تا 17 بود؛ در واقع در حال حاضر يك ساعت و سي دقيقه در ابتدا و انتهاي مسافرگيري افزايش سرويس دهي داريم.

وي افزود: ساعت حركت قطار ها در نيمه جنوبي خط سه حد فاصل ايستگاه آزادگان تا شهيد بهشتي از ساعت 5:30 تا 22 با سرفاصله حركت هر قطار پانزده دقيقه است.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران با بيان اينكه نيمه شمالي خط 3 مترو تهران به صورت كامل راه اندازي نشده است و هنوز برخي ايستگاه ها در مرحله ساخت قرار دارند تصريح كرد: در حال حاضر فاصله گذر قطار در نيمه شمالي اين خط هر 30 دقيقه يكبار است كه در صورت تامين واگن و ساير تجهيزات مورد نياز اين زمان كاهش مي يابد.

گفتني است، خط سه مترو تهران با طول 37 کيلومتر، از ايستگاه آزادگان در ابتداي جاده ساوه آغاز شده و پس از گذشتن از نعمت آباد، عبدل آباد، قلعه مرغي، راه آهن، مولوي، منيريه، امير اکرم، چهارراه ولي عصر (عج)، ميدان ولي عصر (عج) و فاطمي با تغيير جهت در ايستگاه شهيد قدوسي در ايستگاه ميدان قائم به پايان مي رسد

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: