جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 آبان 1394     
فروش رنو با سود مشارکت ویژه

به گزارش خبرخودرو، ماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران، فرصت مناسب سرمایه گذاری با ارائه بیشترین سود در بازار خودرویی کشور را برای علاقه‌مندان فراهم کرد.

 طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو هفته گذشته این شرکت با هدف عرضه محصولات جدید، فروش ویژه خودرو های 2016 رنو با تحویل 30 روزه را برای نخستین بار در فصل پاییز را آغاز کرد و این شرایط در حالی اعلام شد که پیش‌فروش مشارکتی این محصولات که در نوع خود فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری با سود 32 درصد در بازار خودرویی کشور است همچنان ادامه دارد.

این خودروها طی مدت 90، 120، 150 و 180 روز کاری با قیمت غیر‌قطعی تحویل مشتریان می‌شود و قیمت نهایی خودروها بر اساس قیمت روز شرکت در زمان تحویل با محاسبه سود مشارکت تعیین

می‌شود و در صورت تمایل امکان سرمایه‌گذاری بیشتر برای مشتریان در این طرح فراهم شده است.

در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با پنج سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می‌شوند.

رنوفلوئنس در 3 تیپ فول، نیمه‌فول و دنده‌ای، رنو سفران در 2 تیپ 2000 چهار سیلندر و 2500 شش سیلندر، رنو اسکالا در 2 تیپ 2000 فول و 2000 نیمه فول و رنو داستر 2000 اتوماتیک تک دیفرانسیل و 4WD و همچنین رنو سیمبل از جمله محصولاتی هستند که طی این طرح فروش ویژه با مدل 2016 میلادی به مشتریان ارائه می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتیشرکت نگین خودرو یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگی‌های فروش این شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر کسب کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: