جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آبان 1394     
در خط کشی تمامی معابر بزرگراهی از رنگ گرم استفاده می شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون اجرایی سازمان حمل ونقل و ترافیک از رفع لغزندگی خطوط سفید معابر شهری خبر داد و گفت: در تمامی بزرگراه ها و معابر شهری از خط کشی گرم استفاده شده است.

کامران اخباری با بیان اینکه خط کشی های ترافیکی معابر مهمترین ابزار کنترلی رفتار صحیح ترافیکی است، اظهارکرد: خط کشی ها به منظور جلو گیری از حوادث و ایمنی در ترافیک به عنوان ابزار ضروری مورد توجه شهرداری است. بنابراین تمامی معابر  مناطق 22 گانه شهرداری تهران به لحاظ ساماندهی خط کشی های معابر و گذرگاه های عابر پیاده ، مورد بازنگری قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: همزمان با آغاز فصل سرما و شروع بارش باران و برف هر ساله شاهد ساییدگی و از بین رفتن خط کشی ها در معابر شهری و لغزندگی خطوط سفید بودیم. این در حالیست که اکنون به منظور رفع این نقص در تمامی بزرگراه ها و معابر شهری از خط کشی گرم استفاده می شود .

به گفته معاون اجرایی سازمان ترافیک، در حال حاضر از رنگ های گرم برای خط کشی معابر استفاده می شود که با همکاری دانشکده پتروشیمی و پلیمر تهران ترکیب شیمی رنگ های گرم و اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب مواد و چگونگی اجرای ان صورت می گیرد.

وی همچنین گفت: در محورهای شریانی درجه یک و درجه 2 نیز شاید به لحاظ جغرافیایی و موقعیتی از رنگ سرد هم استفاده شده باشد اما به تمامی شهرداری های مناطق الزام شده در خط کشی های معابر تنها از جنس گرم استفاده کنند.

اخباری تاکید کرد: خط کشی از جنس گرم، دوام بیشتر و لغزندگی بسیار کمی دارد. در عین حال که معتقدیم وضعیت آب و هوایی و اصطکاک لاستیک خودروها نیز در وضعیت خط کشی ها تاثیرگذار است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: