جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آبان 1394     
اتوبوسرانی جزو اولویت های حمل و نقلی شهروندان است

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، استفاده از اتوبوس را جزو اولویت های حمل و نقلی شهروندان در زمان بارندگی دانست و اظهارکرد طبق آمار به دست آمده در دهم آبانماه همزمان با نخستین بارندگی پاییزی در پایتخت، شاهد افزایش ۱۵ درصدی مسافر در خطوط اتوبوسرانی شدیم.

پیمان سنندجی طی بازدید از غرفه تهران سما در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات با بیان این مطلب افزود شرط اولویت استفاده از خطوطBRT برای شهروندان در روزهای بارانی اینست که موانع را رفع کنیم و اتوبوس به اندازه کافی برای مردم فراهم کنیم تا در این روزها بجای استفاده از وسیله نقلیه از اتوبوس تردد شود.

وی به کمبود اتوبوس درشهرتهران نسبت به سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد علاوه بر این فرسودگی اتوبوس ها به دنبال داریم که امیدواریم با حمایت دولت در میادین و بخش های مختلف سطح شهر اتوبوس های کافی قراردهیم.

سنندجی از افزایش ۱۵ درصدی مسافران در خطوط اتوبوسرانی خبرداد و گفت این افزایش نشان می دهد که درصورتیکه خطوط اتوبوسرانی فاقد هرگونه ترافیک و سایرموانع باشد که تردد را با مشکل روبرو کند، شهروندان به حمل و نقل عمومی می پردازند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: