جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آبان 1394     
جریانی پایدار از سوی دولت برای رفع مشکلات خودروسازان

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : انتظار داریم در این مقطع به کیفیت و تنوع خودرو توجه بیشتری شود.

محمد رضا خان محمدی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : خودروسازان باید سرمایه های خود در بخش های مختلف را به سمت واحدهای تولیدی هدایت کرده و منابع مالی بکار رفته در این حوزه ها را به منظور ارتقای کیفیت و بهره وری و کاهش هزینه ها صرف نمایند.

وی با اشاره به جریان کیفی سازی در صنعت خودرو اظهار داشت : البته در این سال ها روند کیفی خودروسازان رو به رشد بوده اما سرعت بخشیدن به این روند در یک یا دو سال امکان پذیر نیست و به یک دهه زمان نیاز دارد.

وی گفت: خودروسازان باید با مدیریت صحیح تلاش نمایند تا منابع مالی و سرمایه های سرگردان را به سمت کیفی سازی و تولید سوق دهند ضمن اینکه در این راستا قیمت مواد اولیه  تولید خودرو نیز متناسب با نرخ تورم کاهش یابد.

وی افزود : در شرایطی که صنعت خودرو با مسائل عدیده ای روبرو است باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها حرکتی پایدار از سوی دولت برای رفع مشکلات خودروسازان صورت گیرد.

نماینده ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی همچنین اختصاص تسهیلات 25 میلیونی خودرو را برای خروج رکود از بازار خودرو، حرکت خوبی دانست و تاکید کرد : البته در شرایطی که  بخش زیادی از جامعه در فشار معیشتی قرار دارند بایدبخش زیادی از منابع پولی برای توسعه اشتغال پایدار در کشور هزینه شود.

خان محمدی خاطر نشان کرد : اختصاص تسهیلات به متقاضیان خرید خودرو ذر صورتی اثر بخش خواهد بود که در پی آن برنامه ریزی بعدی برای بهبود جریان تولید ، کیفیت و تنوع بخشی در این حوزه صورت گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: