جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 21 آبان 1394     
برای معاون رییس جمهور متاسفم

مهر:   فرشته روح افزا شامگاه چهارشنبه در نشست بزم اندیشه با موضوع جوان مومن انقلابی و زندگی جهادی که در موسسه جوانان آستان قدس رضوی در مشهد برگزار گردید اظهار کرد: متاسفانه صدای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گرفته است در حالی که زندگی جهادی ایجاب می کند بصیرت داشته باشیم و چشم ما به مسائل اجتماعی باز باشد.  
 
این استاد سابق دانشگاه منچستر با بیان اینکه در جامعه شاخصه های فرهنگ جهادی مورد غفلت واقع شده اند افزود: این شاخصه ها جدای از زندگی ائمه اطهار نیست و نمی شود فعالیت جهادی داشت اما پیرو ائمه نبود.
 
وی تاکید کرد: عده ای که به اسم خدمتگذاری اموال بیت المال را هدر داده و تازه برای ولایت شاخ و شانه هم می کشند درحقیقت بازنده هستند و باید مقابل این افراد سکوت را شکست.
 
برای معاون پارلمانی رییس جمهور متاسفم
 
روح افزا با انتقاد از برخی تصمیم گیری ها در دولت بیان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که معاون پارلمانی رییس جمهور در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس مدل های سکولار ترکی و لبنانی را برای حجاب پیشنهاد می دهند و نیز معاون امور زنان در محرم مجوز تن فروشی صادر می کند و  لذا زندگی جهادی به معنای ایستادن دربرابر همین جهالت ها است.
 
وی که در حادثه سقوط جرثقیل همسر دانشمند خود را از دست داده است افزود: زندگی جهادی یعنی بصیرت داشته باشیم و چشم ما به مسائل اجتماعی باز شود که اگر در محرم زنان برای امام حسین تک خوانی کنند یعنی به روش یزیدی از امام حسین علیه السلام دفاع کردن است.
 
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه صدای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گرفته است  و از این رو است که افرادی این  روز ها به دنبال برگزاری سمینار برای ارائه مجوز و کارت سلامت به زنان تن فروش هستند.
 
تشکیل کمیته حقیقت یاب توسط بازماندگان فاجعه منا
 
روح افزا در ادامه در رابطه با حوادث منا توضیح داد: در این رابطه ما گروهی را از خانواده های شهدای منا را تشکیل داده ایم و در حالی که کمیته حقیقت یاب در این زمینه تشکیل شده است اما کاری از پیش نبرده است.
 
وی اظهار داشت: در حادثه جرثقیل دلایل زیادی مبنی بر عمدی بودن وجود دارد به طوری که جرثقیل طوری طراحی شده بود که به صورت دومینو وار بر روی جرثقیل های دیگر بریزد و مسئولان دل سوخته نظام می گویند که مدارک مشخصی وجود دارد که برنامه ریزی قبلی در این حادثه را تایید می کند.
 
عربستان به دنبال ساخت نماد فراسونری در خانه خدا است
 
معاون امور زنان در شورای انقلاب فرهنگی وجود جرثقیل ها را در خانه خدا به خاطر ساخت برج های بزرگ به سبک خیابانی در لندن دانست و تصریح کرد: برنامه آنان ساخت هتل های لوکس با نماد فراماسونری شیطانی در بالای خانه خدا است.
 
وی با بیان اینکه مگر خانه خدا متعلق به سعودی ها است که دور تا دور آن هتل های لوکس بسازند افزود: روحیه و زندگی جهادی ایجاب می کند که مسلمانان در برابر این اقدامات سکوت نکنند.
 
 
 
روح افزا در ادامه خاطر نشان کرد: سعودی ها درهای ورودی و خروجی خانه خدا را یکی کرده اند و دلایل علمی نشان می دهد که اصول ابتدایی مهندسی را بلد نبوده و توان اداره حج را ندارند و لذا نباید در سال آینده مدیریت حج را بر عهده بگیرند.
 
وی تاکید کرد: من تا آخرین قطره خونم تا دادگاه لاهه نیز شکایتم را خواهم برد و در مقابل این جنایت دیه نمی خواهم بلکه خواهان قصاص هستم و طبق قوانین عربستان سعودی شخصی که در این حادثه مقصر بوده است باید قصاص شود.
 
روح افزا بیان کرد: امام زمان لیست خاصی را تهیه کرده بود که در قربانگاه منا و در مکه این افراد را برای خودش برد و اگرچه عده ای از مسئولین کشور می گویند این فاجعه را پررنگ نکنیم اما من ایمان دارم خون هفت هزار و ۵۰۰ شهید مظلوم در منا هرگز پایمال نخواهد شد.
 
اقدام عربستان مانند اقدام یزید است
 
معاون امور زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: امروز عربستان سعودی علیه ایران به حقوق بشر دنیا قطعنامه داده است در حالی که کار آنها مانند مجلس یزید است که می کشند و سپس علیه افرادی که بر آنان ستم کرده اند سخن می گویند.
 
روح افزا اظهار داشت: جهادی عمل کردن یعنی برای رضایت خداوند کاری انجام دادن ولی متاسفانه در جامعه شاخص های زندگی جهادی بی اهمیت انگاشته شده اند و افرادی رقم های بالائی را از بیت المال به هدر می دهند غافل از اینکه یک ریال از این پول ها می سوزاند و نیز آنهایی که برای ولایت فقیه شاخ و شانه می کشند برنده نیستند بلکه بازنده هستند.
 
وی تاکید کرد: زندگی جهادی مانند زندگی شخصی است که تا عربستان را خطاب قرار می دهد آنها پشتشان می لرزد و چه گناهی کرده اند کسانی که  اصحاب ولایت هستند و انواع زخم زبان ها را باید تحمل کنند.
 
 معاون امور زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تنها این حقیقت که حضرت زینب نیز این زخم زبان ها را تحمل کردند برای ما عزت آفرین است و اگرچه من مانند زینب قتلگاه ندیدم اما شنیدن یتیم شدن فرزندانم مرا به هم ریخت و زندگی جهادی یعنی مانند زینب عمل کردن است.
 
جهادی زندگی باید کرد
 
روح افزا با بیان خاطراتی، زندگی دانشمند شهید احمد حاتمی را مصداق زندگی جهادی دانست و خاطر نشان کرد: ایشان در دانشگاه منچستر انگلیس کامپوزیتی را برای بدنه هواپیما طراحی و به ثبت رساند اما هرگز حاضر نشد که اختراعش را به بیگانگان بفروشد.
 
معاون امور زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: با وجود اینکه همسرم می دانست در کشور خودمان زیر ساخت های لازم برای پیاده کردن این اختراع وجود ندارد اما حاضر به فروش این اختراع به آمریکا و انگلیس نشد چرا که نمی خواست اختراعش در اختیار کسانی باشد که بر سر مردم بمب می ریزند.
 
وی درباره خصوصیات بارز اخلاقی همسرش توضیح داد: خواندن نماز شب و تدبر در قرآن در صبح ها برنامه همیشگی ایشان بود چنانچه کتابی را درباره قرآن نوشته بودند که به دلیل مشکلاتی که در چاپ آن پیش آمد این کتاب را بر روی اینترنت قرار دادند تا مردم از آن استفاه کنند.
 
روح افزا ادامه داد: یکی از دوستان ایشان در لحظه های آخر و قبل از رفتن به حج از همسرم سوال کرده بودند که چرا به حج می رود در حالی که قبل رفته است و ایشان نیز جواب داده بودند شاید شهادت برای من رقم خورده باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: