جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 21 آبان 1394     
چرا کی روش چهار دروازه بان را به نشست خبری آورد؟

مهر: حضور کی‌روش در سالن کنفرانس  مصاحبه پیش از دیدار با ترکمنستان با اتفاقی عجیب همراه بود، او قدم که در سالن گذاشت چهار دروازه‌بان پشت سر او به سالن آمدند و کنارش نشستند.

این اقدام از آن جهت عجیب بود که معمولا یک بازیکن موثر تیم کنار سرمربی قبل از دیدارهای رسمی پاسخ گوی خبرنگاران می‌شود اما کی‌روش چهار دروازه‌بان جوان خود را به سالن کنفرانس آورد و در پاسخ به خبرنگاران  در این رابطه گفت: بازی تدارکاتی نداریم این بازیکنان اینجا از نظر روحی و روانی آماده می‌شوند.

فریاد بلند کی روش
 در واقع کی‌روش با اینکار پیغامش را بسیار بلند به مردم و مسئولین رساند. پیغام او این بود: این درست که اردوی تدارکاتی دارم اما بازی تدارکاتی هم تیم ملی کشورتان می‌خواهد.

حرف او بی‌راه نیست. شاید برخی بگویند بازی با ترکمنستان و گوام در آن حد نیست که برایش بازی تدارکاتی لازم باشد اما واقعیت این است که در دنیای فوتبال هر حریفی محترم است و صاحب ایده و البته بازی تدارکاتی هم مختص یک دیدار نیست بلکه برای طی کردن فرایند هماهنگی است.

مخمصه کی روش
این حرکت کی‌روش البته پیغامی هم برای فوتبال ایران داشت و آن این بود که با مصدوم شدن حقیقی حالا کی روش هم گیج شده است، او دروازه بانی که طی ماه‌های اخیر در دروازه تیم ملی در بازی های تدارکاتی یا رسمی ایستاده باشد ندارد و این ماجرا وسط داستان و کشمکش کی‌روش و رحمتی نتیجه  می‌دهد که کی‌روش دروازه‌بان مطمئنی پس از حقیقی ندارد و این اصلا اتفاق خوبی برای فوتبال ایران نیست.

اگر کی‌روش دقیقا می‌دانست کدام دروازه‌بان را به میدان خواهد فرستاد شاید تنها همان دروازه‌بان را با خود به سالن کنفرانس می‌آورد اما حالا که طی ماه‌ها تنها حقیقی در درون دروازه ایران ایستاده است خود کی‌روش هم نمی‌داند کدامیک از دروازه بانهایش را می خواهد به میدان بفرستد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: