جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 آبان 1394     
200 مینی بوس فرسوده نوسازی می شوند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد: نوسازی مینی بوس های فرسوده با همکاری خودروسازان و ارایه تسهیلات از سوی خودروسازان و شهرداری تهران به زودی آغاز می شود.

پیمان سنندجی در حاشیه بازدید از بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات تصریح کرد: در راستای تعیین و تکلیف مینی بوس های فرسوده چندین جلسه با خودروسازان برگزار شده است که نتیجه آن نوسازی 200 دستگاه مینی بوس فرسوده طی ماه های آینده است .

وی تصریح کرد: پیش از این قرار بود با اعتبار سازمان محیط زیست، شهرداری تهران و ستاد مدیریت سوخت نوسازی مینی بوس های فرسوده صورت گیرد که تا پایان سال 92 تنها 110 دستگاه مینی بوس نوسازی شد اما با توجه به اینکه از سال گذشته به دلیل عدم همکاری دولت و سازمان محیط زیست نوسازی مینی بوس ها متوقف شده و از سوی دیگر پرداخت بلاعوض از سوی این دستگاه ها صورت نگرفت، شهرداری تهران با خودروسازان وارد مذاکره شد .

به گفته سنندجی اکنون قرار شده خودروسازانی که مینی بوس های استاندارد را تولید کرده اند و یا در دست تولید دارند با تسهیلاتی که خودشان در اختیار مینی بوس داران قرار می دهند، با همکاری شهرداری نوسازی مینی بوس های فرسوده را آغاز کنند که البته توافقات نهایی در این زمینه تا پایان آذرماه تایید می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه در گام نخست 200دستگاه اتوبوس به صورت میانگین بین خودروسازان برای نوسازی تقسیم شده است، گفت: در صورت هماهنگی با خودروسازان تا پایان سال تلاش می شود 500دستگاه مینی بوس فرسوده شهر تهران نوسازی شوند.

سنندجی با اشاره به 2 پیشنهاد شهرداری تهران برای نوسازی مینی بوس های فرسوده گفت: مقرر شده حدود 450دستگاه مینی بوس هم با تاکسی جایگزین شوند، در عین حال تعدادی هم تقاضای اتوبوس در قبال مینی بوس داشته اند که این مهم نیز به زودی به سرانجام خواهد رسید .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در ادامه تاکید کرد: ایستگاه های گویا طی سال جاری در اتوبوس های شهر تهران راه اندازی می شود که با توجه به اینکه اقشار مختلفی اعم از نابینایان از حمل ونقل عمومی استفاده می کنند، این اقدام در راستای خدمات رسانی به این قشر خواهد بود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: