جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 آبان 1394     
به داوری بازی ایران - پرتغال شک دارم!

مهر: دوشنبه شب در محل هتل اقامت تیم ملی فوتبال ایران، اسپانسر فدراسیون فوتبال از اعضای این تیم تقدیر کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای این مراسم علی کفاشیان در سخنانی با اشاره به اهمیت تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی پیشانی کار فدراسیون فوتبال است و اولویت ما به حساب می‌آید. بر همین اساس سالانه ۵۰ درصد از بودجه فدراسیون به آماده سازی این تیم اختصاص پیدا می کند. من از عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم ملی رضایت کامل دارم.

کفاشیان خطاب به اعضای تیم ملی گفت: شما راه سختی را شروع و شکر خدا تا اینجا بسیار خوب کار کرده‌اید. شما همواره بیشتر از ظرفیتتان تلاش کرده‌اید و به همین خاطر از شما سپاسگزارم.

وی با اشاره به حمایت‌های اسپانسر فدراسیون فوتبال گفت: در کشور علاقه مندانی هستند که به تیم ملی عشق می‌ورزند و بزرگترین حامی هم مردم هستند. فناپ هم به عنوان حامی فدراسیون فوتبال، یار تیم ملی بوده است و تلاش کرده تا کار ما راحت‌تر دنبال شود. این اسپانسر از راه‌های نوینی برای کسب در آمد و تزریق به فدراسیون فوتبال استفاده کرده و جا دارد من به خاطر این تلاش‌ها از فناپ تشکر کنم.

در بخشی از این مراسم، افشین پیروانی مدیر تیم ملی هم با اشاره به دو بازی پیش روی تیم ملی اظهار کرد: ما دو بازی مهم پیش روی خود داریم. با همه مشکلاتی که وجود دارد باید در این دو بازی نتیجه بگیریم. من خودم فردی نیستم که از پشت میز به تیم ملی رسیده باشم، بلکه فوتبالیست بوده ام و با مشکلات آشنایی دارم.

وی افزود: درباره اسپانسر فدراسیون فوتبال هم باید بگویم که می‌دانم آنها در سال قبل فراتر از تعهداتشان عمل کرده اند اما اکنون ما نیار به حمایت و کمک بیشتری داریم. در این راه ما و اسپانسر خودمان را در کنار هم می دانیم و بر روی این موضوع هم نظر هستیم که باید همکاری دو طرفه باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم در بخش بعدی این مراسم با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در فوتبال، اظهار کرد: باید از حمایت‌های اخیر اسپانسر تیم ملی تشکر کنم. مطمئنا در فوتبال روز دنیا آینده‌ای بدون سرمایه گذاری وجود ندارد. نگاه ما به حمایت شما یک شراکت برد- برد است. اگر این شراکت موفقیت آمیز باشد، که باید سعی کنیم این چنین باشد، حامیان دیگر نیز به کمک تیم ملی خواهند آمد و ما این مساله را مدیون تلاش این بازیکنان هستیم؛ تلاشی که من در این چند سال به خوبی آن را دیده ام. همانطور که آقای پیروانی گفتند ما این همکاری را با اسپانسر تیم ملی انجام خواهیم داد.

کی روش در ادامه با خنده به شکست تیم ملی فوتبال ساحلی پرتغال به تیم ملی ایران اشاره کرد و با همین خنده گفت: صحبت‌های من ممکن است امشب کمی تلخ باشد چرا که فوتبال ساحلی پرتغال به ایران باخت. البته من به داوری این بازی شک و شبهه وارد می‌دانم. احتمال می‌دهم زمینی که این بازی روی آن انجام شده مثل زمین کمپ خیلی مسطح نبوده است!

وی افزود: بعضی وقتها ما از شرایط گلایه داریم اما باید به نکته ای اشاره کنم. من در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی که در پرتغال برگزار می‌شد، در کنار تیم ملی ایران حاضر شدم و دیدم که این تیم با چه مشکلاتی از نظر مصدومیت یا محدودیت‌ها روبه رو بود اما تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی ایران به خاطر پیراهن تیم ایران می جنگیدند. آنها مشکلات متعددی داشتند اما همه با دیدن بازی‌های ایران تحت تاثیر قرار گرفتند.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: مطمئنا این کمکی که اسپانسر فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد باید به همه تیم‌های ملی مربوط شود و همه تیم‌های ملی به این حمایت شما نیاز دارند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: