جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 آبان 1394     
آغاز پذيرش مسافر در ايستگاه "نعمت آباد" مترو تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، ايستگاه نعمت آباد در نيمه جنوبي خط 3 متروی تهران امروز با حضور قاليباف شهردارتهران و جمعی از مسئولان افتتاح و پذيرش مسافر در آن آغاز شد.

محسن نايبی مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران ؛ با بيان اينكه سرويس دهی به مسافران در اين ايستگاه بلافاصله پس از افتتاحيه آغاز شد، افزود: ایستگاه نعمت آباد آخرین ايستگاه باقی مانده در نیمه جنوبی خط 3 متروی تهران بود كه امروز با حضور شهردار تهران و جمعی از نمايندگان مجلس و اعضای شورای شهر افتتاح شد.

وی با بيان اينكه اين ايستگاه دارای 2 ورودی مجهز به 8 دستگاه پله برقی است، تصريح كرد: ورودی های ايستگاه نعمت آباد در بخش جنوبی بزرگراه آیت الله سعیدی قرار دارد و اين ايستگاه حد فاصل ایستگاه های آزادگان و عبدل آباد در محدوده محله های پاسگاه نعمت آباد، جوانه، خلازیل، سهیل و شهید کاظمی واقع شده است.

مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه در خصوص ساعت فعاليت اين ايستگاه و فاصله گذر قطارها در آن، گفت: ايستگاه نعمت آباد همانند ساير ايستگاه هاي نيمه جنوبی خط سه مترو تهران از ساعت 5 و 30 دقيقه تا 22 و 30 دقيقه فعال است و هر پانزده دقيقه يك قطار از آن می گذرد.

گفتنی است، خط سه مترو تهران با طول 37 کيلومتر، از ايستگاه آزادگان در ابتدای جاده ساوه آغاز شده و پس از گذشتن از نعمت آباد، عبدل آباد، شهرك شريعتی، قلعه مرغی، جواديه، راه آهن، منيريه، چهارراه ولي عصر (عج)، ميدان ولی عصر (عج)، ميدان جهاد و شهيد بهشتی در شمال شرقی تهران با ايستگاه های شهيد زين الدين، نوبنياد و قائم (عج) به پايان مي رسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: