جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 خرداد 1393     
بوستان های شمال شرق تهران صاحب آبنما میشوند

به گزارش شهرداری نیوز،معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: به منظور زیبایی بوستان های منطقه آبنما در تمامی بوستانها در حال احداث شد و اکنون بیش از 40 بوستان در منطقه به آبنما تجهیز می باشند. 

حمید ناصحی، روابط عمومی شهرداری منطقه 4 افزود: از جمله بوستانهایی که اخیرا صاحب آبنما شده اند بوستان شهدای گمنام است که آبنمای سنگی طبقاتی شامل حوضچه دایره به قطر 70/4 ،نمای داخلی و خارجی سنگ،کف سنگ،درپوش کاملا ایزولاسیون،سه طبقه با عرض 90 در این بوستان احداث شد. 

وی افزود: بوستان شهدای گمنام شامل امکاناتی چون زمین بازی کودکان، وسایل بدنسازی و 6 چشمه سرویس بهداشتی به مساحت 7433 مترمربع است در سال 1382 در حکیمیه فاز 2 کوی دانشگاه امام حسین  احداث شد. 

ناصحی گفت: همچنین میدان قرآن در خیابان 10شرقی  واقع شده است ،800 متر مربع مساحت داردو روزانه تعداد قابل توجهی از شهروندان از امکانات این میدان بهره مند می شوند وآبنمایی به مساحت 14 متر مربع در میدان قرآن در حال احداث است.

وی در ادامه افزود: میدان قرآن علاوه بر دارا بودن امکاناتی نظیر نیمکت ، سطل زباله و برج نوری هم اکنون در حال تجهیز به  آبنما نیز می باشند که 60 درصد کار به اتمام رسیده است . 

معاون امورشهری و محیط زیست منطقه با اشاره نصب آبنما در بوستان ساحل گفت: بوستان ساحل که در خیابان باباییان واقع شده است یکی از بوستان های محلی حائز اهمیت منطقه  است که  به تازگی  2 ست ورزشی بدنسازی و یک آبنما تجهیز شده است. 

وی  در ادامه افزود: این آبنما در فاز 3 بوستان ساحل جنب رستوران سنتی احداث شده است که از نوع پیش ساخته سنگی سه طبقه به مساحت 9 مترمکعب است. 

گفتنی است این بوستان حدود 90000 مترمربع مساحت دارد که شامل امکاناتی نظیر بازیکده خانواده پیست دوچرخه سواری، نمازخانه، دارالقرآن و .... است.

لازم به ذکر است و به منظور نظافت ، جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع آب در آبنماها بخصوص در فصول گرم سال و همچنین به منظور جلوگیری از تجمع حشرات و پشه به دور آبنما به صورت هفتگی شستشو می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: