جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 آبان 1394     
درخواست وامی بانک مسکن

فارس: مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن با تأیید ارسال این نامه گفت: بانک مسکن بعد از ابلاغ تسهیلات 60 میلیون خرید و ساخت مسکن از سوی بانک مرکزی نامه‌ای با این عنوان که بانک مرکزی جزئیات این تسهیلات را به بانک مسکن ابلاغ کند، را به بانک مرکزی ارسال کرده است.

ایزدی با اشاره به اینکه در این نامه از بانک مرکزی خواسته‌ایم که به بانک مسکن اعلام کند، دوره سود این وام 60 میلیونی خرید و ساخت از محل اوراق حق تقدم را مشخص کند، گفت: بانک مرکزی باید مشخص کند که پرداخت این تسهیلات از کی شروع می شود و با چه مکانیزیمی این تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط  اعطای تسهیلات وام 60 میلیون تومانی از محل اوراق حق تقدم بعد از دریافت جزئیات از بانک مرکزی به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی گفت: با ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی در مورد افزایش سقف تسهیلات 60 میلیونی تومانی خرید و ساخت از محل اوراق گواهی حق تقدم این بانک ملاحظات اجرایی و جزئیات عملیاتی خود را در مورد اجرایی کردن این دستورالعمل انجام داده و شرایط اجرایی شدن آن را به بانک مرکزی اعلام کردند.

ایزدی ادامه داد: بانک مسکن به محض دریافت پاسخ از بانک مرکزی شرایط و جزئیات اجرایی افزایش سقف تسهیلات را به اطلاع عموم می‌رساند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: