جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 آبان 1394     
راه اندازی ایستگاه ویژه تاکسی در خیابان ولی عصر

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،به منظور رفاه حال شهروندان  و مراجعه کنندگان به بیمارستان خاتم الانبیاء ، شهرداری منطقه 3 اقدام به راه اندازی ایستگاه ویژه تاکسی در مقابل این بیمارستان کرده است .

لیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت : این ایستگاه به منظور دسترسی  مراجعه کنندگان به بیمارستان خاتم الانبیا  برای سفر به کلیه نقاط سطح شهر تهران در مقابل این مرکز درمانی واقع در خیابان حضرت ولیعصر(عج) خیابان  رشید یاسمی  راه اندازی شده است که نرخ آن بر اساس کرایه ی  مصوب تاکسیمتر محاسبه می شود.

وی  از توسعه ایستگاههای ویژه تاکسی در مجاورت بیمارستان ها ، مراکز خرید و آموزشی  خبر داد و افزود: با توجه وضعیت خاص منطقه و کمبود فضاهای شهری برای احداث پایانه تاکسیرانی و توسعه ی خطوط جدید و کافی نبودن تعداد آژانس های کرایه تاکسی ، راه اندازی ایستگاههای ویژه در اولویت قرار گرفته است .

رضا صادقی مدیر تاکسیرانی منطقه 3 نیز  از امکان بهره مندی ساکنین این منطقه از خطوط تاکسی بی سیم خبر داد و افزود: شهروندان می توانند ضمن تماس با شماره تلفن های 133 ،1821 ، 1824 و 4875 از تاکسی تلفنی بی سیم برای سفر به کلیه نقاط شهر تهران با نرخ مصوب تاکسیمتر استفاده کنند.

صادقی در خاتمه خاطر نشان کرد: در حال حاضر 26 خط تاکسی ،4 پایانه و حدود 3600 دستگاه تاکسی در این منطقه مشغول به فعالیت هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: