جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 آبان 1394     
شهادت 4 مدافع حرم در سوریه

 

تسنیم: در ادامه درگیری‌ها و مبارزات نیروهای تروریستی و تکفیری با مدافعان حرم حضرت زینب(س) در سوریه چهار تن دیگر از مدافعان حرم ایرانی که برای مأموریت مستشاری در این کشور حاضر بودند، به خیل شهدا پیوستند.

یکی از این شهدا با نام «امیرحسین هیودی» نخستین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول است که در درگیری با گروه‌های تروریست وهابی داعش، به شهادت رسید. شهید هیودی از فرزندان دلیر و شجاع دزفول بوده که از طریق اهواز به جمع مدافعان حرم حضرت زینب (س) پیوست. او در حین انجام وظیفه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و اهل‌بیت(ع) در سوریه به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید دیگر «روح الله قربانی» بود که در مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند. طبق اطلاعات بدست آمده روز 13 آبان خودروی روح الله قربانی و قدیر سرلک مورد اصابت موشک قرار گرفته است. روح الله قربانی از بسیجیان کشورمان بوده است که در حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رزمنده مدافع حرم حضرت زینب (س) شهید «محسن فانوسی» در دفاع از حرم عمه سادات در جریان نبرد با نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسید.  پیکر پاک شهید فانوسی روز جمعه در همدان تشییع شد. این شهید بعد از سردار همدانی، شهید صانعی، شهید کرمی و شهید مصطفوی پنجمین شهید مدافع حرم استان همدان است.

شهید «اسماعیل زاهدپور» نیز از نیروهای بازنشسته تیپ مردم پایه نینوا که یک ماه پیش به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم آل‌الله در مقابل دشمنان اسلام به سوریه رفته بود نیز روز گذشته در حلب سوریه به دست نیروهای تکفیری به دوستان شهیدش پیوست. با شهادت «اسماعیل زاهد پور» تعداد شهدای استان گلستان به 5 شهید رسید. شهید زاهد پور و شهید فانوسی در جریان عملیات «محرم» که با آغاز ماه محرم در سوریه آغاز شد به شهادت رسیدند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: