جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 آبان 1394     
تلاش برای بهبود سیستم حمل و نقل عمومی در کانزاس سیتی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل عمومی کانزاس سیتی سه اقدام مبتکرانه را برای ارزان سازی و انعطاف پذیری بیش تر سیستم حمل و نقل عمومی تایید کرده است.

این اقدامات شامل کاهش کرایه اتوبوس ها برای مسافران Johnson County، حمل و نقل رایگان برای معلولین در مسیرهایی مشخص و پروژه ای برای جبران کمبودهای سیستم اتوبوسی است.

هیئت مدیره سازمان حمل و نقل عمومی کانزاس سیتی هر سه این اقدامات را تایید کرده اند تا هدف بهبود سیستم حمل و نقل عمومی محلی تحقق یابد.

این سازمان حمل و نقل دارای هدفی پایدار برای ارائه خدمات راحت تر و ارزان تر برای مسافران اتوبوس ها در منطقه ای با چهار سیستم اتوبوسی مجزا و چندین شهرداری است.

این سازمان سال گذشته با گرد هم آوردن هر چهار سیستم اتوبوسی تحت نظارت خود گامی مهمی را بنا نهاد. اکنون این چهار سیستم با نامی مشترک، RideKC، نامیده می شوند.

اما موضوع جالب تر آن است که سازمان حمل و نقل عمومی کانزاس سیتی در پی معرفی نوع جدیدی از سیستم اتوبوسی در منطقه است. این سازمان در حال مذاکره با شرکتی اهل بوستون است که خدمات اتوبوسی را در منطقه بومی خود و اکنون در واشنگتن D.C. برنامه ریزی می کند.

ایده این طرح به منظور جبران کمبودهای خدمات اتوبوس معمول در مناطق فاقد سیستم اتوبوسی مطرح شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: