جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 آبان 1394     
مخازن فرسوده پسماند تر در منطقه 12 با مخازن نو جایگزین می گردند

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند ازاستقرار200 مخزن پسماند در معابر منطقه 12 و جایگزینی آن با مخازن فرسوده خبر داد.

جعفری با اشاره به استقرار 200 مخزن پسماند در معابر منطقه 12 افزود: هر بخش از مدیریت شهری به نوبه خود نقش موثر و مفیدی در نگهداشت شهرتهران دارد و در این میان این سازمان نیزضمن جلب همکاری و هماهنگی حوزه های مختلف و مشارکت مردمی ، فعالیتهای وسیعی را در این زمینه ارائه داده است.مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به تاکیدات شهردار محترم تهران در زمینه تحقق تصمیم آسمان آبی و زمین پاک گفت: در راستای اجرای طرح انضباط شهری در منطقه 12 و یکسان سازی مخازن؛ قرار است به مرور کلیه مخازن پلاستیکی واقع در منطقه جمع آوری و طرح یکسان سازی مخازن فلزی انجام گردد.

وی تعداد مخازنی که تاکنون توسط این سازمان به منطقه تحویل داده شده را 200 عدد اعلام نموده و خاطر نشان کرد: براساس نیاز منطقه این تعداد به تدریج افزایش خواهد یافت و نسبت به استقرار آن اقدام خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، جعفری شناسایی مخازن پسماند که فاقد زیر مخزنی می باشد را از دیگر فعالیتهای سازمان مدیریت پسماند در منطقه 12 عنوان نموده و اظهار داشت: تدابیر لازم جهت خرید زیر مخزنی بتنی بعمل آمده و بزودی در محلهای مورد نیاز نصب خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: