جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 خرداد 1393     
توصیه‌های فنی روحانی برای ملی‌پوشان

مهر: حسن روحانی در بخشی از نشست خبری خود که امروز شنبه برگزار شد، در خصوص حال و هوای ورزش کشور بخصوص حضور تیم ملی در برزیل با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: این ایام، ایامی است که افکار عمومی متوجه ورزش است. این علاقه خوب است ولی در صورتی که زمینه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را فراهم کند. ان شاءالله که اینطور خواهد شد.
وی با تقدیر و تشکر از همه مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین مربیان و پشتیبانان ورزش، تاکید کرد: این پشتیبیانی‌ها باعث دلگرمی است. من در پیامی هم که برای فوتبالیست‌ها قبل از سفر به برزیل داشتم، گفتم که ما از شما بازی خوب طلب می‌کنیم.
رئیس جمهور ایران اضافه کرد: دلمان می‌خواهد تیم ملی خوب بازی کند. همه دوست داریم تیم ملی موفق شود و به مرحله بعد برود، ولی بازی حرفه‌ای، با روحیه و دلاورانه برای ما مهمتر است. مردم با نگاه و دعای خودشان پشتیبان شما هستند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه از فوتبالیست‌ها می‌خواهیم این است که از همه تکنیک‌های خود که آموخته‌اند، استفاده کنند و با هم هماهنگ باشند. بعضی وقت‌ها سر مسائل جزئی هماهنگی ایجاد نمی‌شود که این جای تاسف دارد.
روحانی همچنین از تلاش‌های دولت برای حمایت از ورزش و فوتبال اشاره کرد و افزود: دولت همه توان خود را در این زمینه به کار برد. خودم شاهد بودم هر وقت در جلسات هیات دولت این بحث مطرح می‌شد، با وجود اینکه گاهی پول هم نبود، دکتر نوبخت خودش هزینه‌ها را تقبل می‌کرد.
وی همچنین به پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل اشاره کرد و تاکید کرد: ما از والیبالیست‌ها هم تشکر می‌کنیم ولی این موفقیت‌ها باید ادامه داشته باشد.
رئیس جمهور ایران بدون اشاره به پاداش صعود احتمالی تیم ملی فوتبال ایران به مرحله دوم جام جهانی گفت: اگر این عزیزان توانستند در برزیل به مرحله دوم جام جهانی صعود کنند، ما هم خبرهای خوشی برای آنها خواهیم داشت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: