جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 آبان 1394     
احمد چلبی با شال پرسپولیس

ایسنا:تقریبا سه سال قبل بود که احمد چلبی نخست‌وزیر پیشین عراق در راس هیاتی پارلمانی به ایران آمد. او آمده بود تا با علی لاریجانی رئیس مجلس دیدار کند اما علاقه داشت تا ورزش روزانه‌اش را هم در کنار بازدید از ایران و ملاقات‌های سیاسی‌اش، انجام دهد.

ماجرای عکس احمد چلبی با شال پرسپولیس
 

به گزارش طرفداری، دکتر سودی رئیس وقت تیم پزشکی پرسپولیس در دوره مدیریت محمد رویانیان که روابطی در مجلس شورای اسلامی داشت، باشگاه پرسپولیس را برای ورزش به این شخصیت سیاسی پیشنهاد کرد. محمد رویانیان درباره آن دیدار می‌گوید: اول از همه جا دارد درگذشت این مبارز عراقی را تسلیت بگویم. ایشان هم علاقمند به جمهوری اسلامی ایران بود، هم اعتقاداتش نسبت به ارزش‌های ایرانی، خیلی متعهدانه بود.

اما ماجرای حضورش در باشگاه پرسپولیس چه بود؟ ماجرای پوشیدن کاپشن قرمز و در دست گرفتن شال قرمزها. او می‌گوید: ایشان در برنامه‌های روزانه‌شان ورزش هم داشتند و به طور مرتب ورزش می‌کردند. رفتن به استخر و شنا بخشی از تقویم روزانه زندگی‌شان بود. دکتر سودی ما هم به دلیل مسئولیتی که در مجلس شورای اسلامی داشت، مجموعه درفشی‌فر را به ایشان پیشنهاد دادند و گروه همراهانشان به همراه آقای چلبی، چند ساعتی مهمان ما بودند. از سالن تمرین، استخر، سونا و جکوزی استفاده کردند، از مجموعه درفشی‌فر بازدید کردند و شام را هم دور هم بودیم. کلی درباره سیاست و ورزش صحبت کردیم. راستش ایشان شناختی از پرسپولیس نداشت و بعید می‌دانم خیلی هم اهل فوتبال بوده باشند اما برایشان جالب بود و پیشنهاد دادند پرسپولیس را برای یک بازی دوستانه به عراق ببریم که محقق نشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: